دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
۰ نفر

در رویدادی نادر و کم‌نظیر در تاریخ تلویزیون جمهوری اسلامی ایران، یک برنامه شبانه به‌دلیل نداشتن دوربین و تجهیزات فنی مورد نیاز تولید نشد و در ساعت همیشگی روی آنتن نرفت.

خندوانه

به گزارش همشهري، آنها كه ساعت 23 روز يكشنبه منتظر پخش برنامه «خندوانه» از شبكه نسيم بودند، از ديدن مهران مديري و شنيدن صداي عنوان‌بندي «دورهمي» غافلگير شدند. گرچه پيش‌تر اعلام شده بود برنامه مديري به مناسبت شب‌هاي ميلاد‌ماه شعبان روي آنتن مي‌رود اما خيلي‌ها منتظر پخش آن در ساعت 21 بودند و كمتر كسي تصور مي‌كرد دورهمي جاي خندوانه را در ساعت پخش هميشگي بگيرد.

هجوم به فضاي مجازي و پيگيري دليل اين ماجرا خيلي زود به پاسخي روشن اما به‌شدت مبهم ختم شد. رامبد جوان كه انتظار مي‌رفت بهترين برنامه‌هاي خود را براي ميلاد ستارگان آسمان امامت و ولايت آماده كرده باشد، در استوديوي خالي از تماشاگر خندوانه ويدئويي 57ثانيه‌اي از خود منتشر و در آن دلايل پخش نشدن برنامه را تشريح كرده بود؛ دلايلي كه بيش از هر چيز از انفعال مديران تلويزيون در همزمان شدن برنامه‌هاي تبليغاتي و برنامه‌هاي عادي حكايت دارد.

جوان با اشاره به اينكه گروه توليد خندوانه به مناسبت شب‌هاي عيد‌ماه شعبان برنامه‌هايي ويژه تدارك ديده بودند، خطاب به تماشاگران و مخاطبان خود گفت: ما خودمان را آماده كرده بوديم كه در اين هفته برنامه‌هايي جذاب و درجه‌يك تقديم شما بكنيم؛ به‌خاطر اين اعياد و البته پانصدمين برنامه خندوانه كه موعد آن خيلي نزديك است اما به‌خاطر شرايط انتخاباتي اين روزها تجهيزات تصويربرداري و صدابرداري ما را گرفتند. قرار بود جمعه وسايل ما را تحويل بدهند كه ندادند. ما آماده آماده بوديم و روز شنبه تجهيزات از مشهد به‌دست ما رسيده است!

جوان در پايان ضمن ابراز تأسف از اتفاقي كه پيش آمده، از طرف مديران تلويزيون از مخاطبان هميشگي خندوانه عذرخواهي كرد. به اين ترتيب، كمبودهاي پربيننده‌ترين برنامه جدول پخش تلويزيون (پس از مناظره‌هاي نامزدهاي رياست‌جمهوري) با محموله ارسالي از مشهد رفع و توليد ويژه‌برنامه‌هاي عيدانه خندوانه آغاز شد.

کد خبر 368641

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha