همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با شکست برابر تاهیتی در ضربات پنالتی راهی دیدار رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۷ باهاما شد.

Beachsoccer

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2017 از ساعت 23:30 شنبه شب (16 ارديبهشت) به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی 4 بر 3 به سود تاهیتی به پایان رسید.

در وقت نخست این دیدار تیم ملی ایران با احتیاط زیادی بازی را آغاز کرد و تیم ملی تاهيتي دست به حملات زیادی روی دروازه ایران زد. همچنین یک پنالتی به سود تاهیتی اعلام شد که پیمان حسینی، دروازه‌بان تیم ملی با واکنش خود مانع به ثمر رسیدن گل نخست برای رقيب شد. در نهایت وقت نخست بدون گل به پایان رسید.

ملی‌پوشان ایران در وقت دوم، بازی را هجومی‌تر دنبال کردند و در ادامه گل اول بازی توسط سیدعلی ناظم به ثمر رسید. همچنین دو تیم چند موقعیت گلزنی را از دست دادند تا نتیجه یک بر صفر پایان‌بخش وقت دوم مسابقه باشد.

وقت سوم بازی نیز با حمله همه‌جانبه تاهیتی ادامه پیدا کرد و در اوایل این وقت از بازی، پیمان حسینی بار دیگر مانع باز شدن دروازه ایران شد. تیم ملی تاهیتی با تلاش فراوانی که از وقت اول انجام داد در نهایت موفق شد تا گل نخست و تساوی‌بخش خود را در اواسط وقت پایانی این مسابقه به ثمر برساند و باعث شد این دیدار در وقت اضافه دنبال شود.

سه دقیقه وقت اضافه نیز بدون گل به پایان رسید و در نهایت تیم ملی تاهیتی علی‌رغم مهار سه پنالتی توسط پیمان حسینی موفق شد 3 پنالتی دیگر خود را گل کند و راهی فینال مسابقات شود.

گفتنی است دیدار رده‌بندی جام جهانی 2017 از ساعت 23:30 یکشنبه بين تيم‌هاي ايران و ايتاليا برگزار خواهد شد. ديدار فينال را هم تيم‌هاي تاهيتي و برزيل برگزار مي‌كنند.

کد خبر 369187

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha