مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۹
۰ نفر

به‌زودی مشترکان پیک بادپا می‌توانند از طریق پیامک (sms) و درخواست از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک علی اکبر گلرخی مدیرعامل شرکت پیک بادپا ضمن بیان این مطلب گفت: با ارائه خدمات جدید در 140 شعبه پیک بادپا برای نخستین بار در کشور، ناوگان حمل‌ونقل بار و کالا در پایتخت متحول می‌شود.

وی افزود: سفارش از طریق تلفن 4 رقمی 8282، ارسال پیام کوتاه و درخواست اینترنتی از جمله خدمات جدید پیک بادپا به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: خدمات پیش‌بینی شده بخشی از برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه ترافیک در مسیر گذار از مرحله سنتی حمل‌ونقل بار به سمت تجهیز سامانه حمل‌ونقل کالا به ساز و کارهای روزآمد و نوین محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت پیک بادپا با تأکید بر اینکه فعال شدن تلفن 8282 در حال حاضر 140 دفتر نمایندگی پیک بادپا در مناطق 22 گانه تهران به صورت تمام وقت به دفتر مرکزی این شرکت متصل شده اند، گفت: اتصال 140 شعبه دیگر نیز تا پایان سال‌جاری به این نظام برقرار می‌شود.

همچنین ایجاد سایت اینترنتی پیک بادپا در دستور کار قرار دارد و به زودی امکان اعلام سفارشات اینترنتی به پیک بادپا نیز فراهم خواهد شد.

کد خبر 36926

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز