همشهری آنلاین: محمود واعظی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در ایام انتخابات اینترنت قطع نشود گفت: با جدیت ایستاده‌‌ایم تا هیچ دستگاهی نتواند برای دسترسی مردم به فضای مجازی مشکل تراشی کند.

انتخابات

وزیر ارتباطات در گفت‌وگو  با ایسنا ايسنا در خصوص فيلتريگ تلگرام صوتي گفت: ما در این زمینه به طور صریح اعلام کردیم که دولت با فعالیت‌ این بخش هیچ‌گونه مشکلی نداشته و حتی به مدت دو روز نیز شرایط دسترسی به تلگرام صوتی را فراهم کرد، اما پس از این مدت قوه قضاییه دستور به فیلتر شدن این بخش داد.

واعظی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه در دوره‌های قبلی انتخابات ریاست جمهوری شاهد قطع اینترنت در کشور بودیم، آیا در این دوره نیز تلاشی برای این موضوع رخ داده؟ توضیح داد: یکی از دلایل قطع دسترسی اینترنت آن بود که ظرفیت پهنای باند موجود در کشور برای دسترسی تعداد بالای کاربران کفایت نمی‌کرد و شبکه به نوعی مختل می‌شد، اما اکنون ظرفیت به قدری بالا رفته که هر چه میزان استفاده افزایش یابد هنوز ظرفیت برای دسترسی به اینترنت وجود دارد. ضمن آنکه ما در این دولت با جدیت ایستاده‌ایم تا هیچ دستگاهی نتواند برای دسترسی مردم به فضای مجازی مشکل سازی کند.

کد خبر 369338

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha