همشهری آنلاین: در پایان نخستین روز از چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، ملی‌پوشان کشورمان موفق به کسب ۲ نشان زرین و ۲ مدال برنز این رقابت‌ها شدند.

Teakwondo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین روز از چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در بخش "تکواندو" روز سه‌شنبه (26 ارديبهشت) با حضور 166 تکواندوکار از 23 کشور در سالن ورزشی باکو برگزار شد.

در در نخستین روز این رقابت‌ها مبارزات تکواندوکاران اوزان 46-، 53- و 57- کیلوگرم در گروه بانوان و اوزان 54- و 58- کیلوگرم در گروه مردان پیگیری شد که فاطمه مداحی (وزن 46- کیلوگرم)، ناهید کیانی (وزن 53- کیلوگرم)، طیبه پارسا (وزن 57- کیلوگرم)، مهدی اسحاقی (وزن 54- کیلوگرم) و محمدصادق دهقانی (وزن 58- کیلوگرم) نمایندگان ایران بودند.

ناهید کیانی و مهدی اسحاقی موفق شدند دو نشان طلا را به نام ایران ثبت نمایند، فاطمه مداحی و طیبه پارسا نیز به مدال برنز رسیدند، اما محمدصادق دهقانی در مرحله یک ‌هشتم نهایی با قبول شکست برابر نماینده تونس از دور رقابت‌ها کنار رفت.

هدايت تيم گروه مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علي محمد بسحاق و مهدي احمدي به عنوان مربی مي‌باشد و تيم ‌ملي زنان نيز با سرمربيگري مهرو كمراني و مربيگري فاطمه صفرپور در اين رقابت‌ها حضور دارد.

 

کد خبر 370350

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha