دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

عامل قتل مرد جوان در مزرعه گندم یکی از اقوام او بود که به‌خاطر کینه‌‌ای که از وی به دل داشت، دست به جنایت زد.

بامداد يكشنبه با پيدا شدن جسد كشاورزي جوان در مزرعه گندمش حوالي مشهد، تحقيقات براي كشف راز اين جنايت شروع شد. جسد متعلق به مردي 39ساله بود كه با شليك گلوله سلاح شكاري به قتل رسيده بود. كسي كه جسد را پيدا كرده بود، خواهرزاده مقتول بود. او گفت: ساعاتي قبل با دايي‌ام(مقتول) تماس گرفتم اما جواب نداد. سابقه‌ نداشت كه جواب تلفنم را ندهد. براي همين با خانه‌شان تماس گرفتم و زن‌دايي‌ام گفت كه او سر زمين كشاورزي‌اش رفته و از وي بي‌خبرند. نگران شديم و خودمان را به مزرعه رسانديم كه با جسدش روبه‌رو شديم.

با اظهارات اين مرد، مأموران به دستور قاضي كاظم ميرزايي، بازپرس ويژه قتل مشهد به تحقيق از اهالي آن منطقه پرداختند. آن روز شاهدان 3 نفر را حوالي محل جنايت ديده بودند. 2نفر از آنها از كشاورزان منطقه بودند كه سوار بر يك نيسان به آنجا رفته بودند و نفر سوم يكي از اقوام مقتول بود كه سوار بر موتورسيكلت در آن حوالي ديده شده بود. با دستور قاضي ميرزايي، هر سه نفر دستگير شدند و تحت بازجويي قرار گرفتند.

سرنشينان نيسان مدعي بودند كه از ماجراي قتل خبر ندارند. اما مرد موتورسوار در بازجويي‌ها به جنايت اعتراف كرد و مدعي شد كه مقتول را به‌خاطر كينه‌اي كه از وي به دل داشت به قتل رسانده است. او گفت: مدت‌ها بود كه بر سر مسائلي از او كينه داشتم و به‌دنبال فرصتي براي انتقام‌جويي بودم.

براي همين يك قبضه تفنگ شكاري تهيه كردم و در نهايت روز حادثه وقتي فهميدم كه او به مزرعه گندم رفته، سوار موتور شدم و به آنجا رفتم. او مشغول كار بود كه به وي نزديك شدم و با شليك گلوله او را به قتل رساندم و پس از آن هم از محل گريختم. با اعترافات اين مرد، سلاحي كه وي از آن استفاده كرده بود نيز كشف شد و با دستور بازپرس جنايي مشهد وي بازداشت و 2مظنون ديگر آزاد شدند.

کد خبر 371770

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha