به‌دنبال تأیید شدن جنون عامل جنایت شهرک آزادی توسط متخصصان پزشکی قانونی، ‌اولیای دم به این نظریه اعتراض کردند.

اين بار پرونده با دستور قاضي جنايي به كميسيون پزشكي قانوني فرستاده شد تا بار ديگر تحت‌ بررسي قرار بگيرد.در جريان اين جنايت هولناك كه 14آبان سال گذشته رخ داد زني به نام فرزانه در خانه‌شان در شهرك آزادي تهران ابتدا سراغ شوهرش رفت و او را كه در اتاق خواب بود با ضربات چاقو به قتل رساند.

او پس از آن به سراغ 3فرزند 11، 10 و 4 ساله‌اش رفت. او دختر 11 ساله و پسر 4 ساله‌اش را به قتل رساند اما سومين فرزندش وقتي با ضربه چاقو مجروح شد خودش را به مردن زد و همين باعث شد زنده بماند.

زن جوان پس از قتل شوهر و 2فرزندش با چاقو چند ضربه به شكم خودش زد تا اينكه دقايقي بعد پليس سر رسيد و از آنجا كه جراحت او سطحي بود زنده ماند. اين زن پس از دستگيري در بازجويي‌ها انگيزه‌اش را خيانت همسرش عنوان كرد و گفت به‌دليل مشكلات روحي و رواني كه داشته تصميم گرفته به زندگي خود و اعضاي خانواده‌اش پايان دهد در چنين شرايطي قاضي محسن مديرروستا بازپرس جنايي تهران پرونده را به پزشكي قانوني فرستاد تا سلامت رواني وي بررسي شود.

پس از چند روز پزشكي قانوني اعلام كرد كه معاينات اوليه حاكي از آن است كه اين زن اختلالات روحي و رواني دارد و به جاي زندان بايد در بيمارستان بستري شود. با تأييد جنون وي، قاضي جنايي دستور داد كه او براي درمان به بيمارستان منتقل شود. در همين حال اولياي دم هفته گذشته به دادسراي جنايي رفتند و نسبت به اين نظريه اعتراض كردند و خواهان بررسي مجدد شدند. با اعتراض آنها اين بار پرونده به كميسيون پزشكي قانوني فرستاده شد تا پس از بررسي لازم، نظر قطعي خود را اعلام كنند. اگر كميسيون نظر اوليه پزشكي قانوني را تأييد كند اين پرونده جنايي بسته خواهد شد.

کد خبر 372882

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha