مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
۰ نفر

نشست هماهنگی روز جهانی قدس در راستای هم‌افزایی فعالیت‌های بخش‌های مختلف شهرداری تهران و سازمان‌های مردم‌نهاد حامی فلسطین برای برپایی مراسم روز جهانی قدس برگزار شد.

اين نشست با حضور مجتبي عبداللهي، معاون اجتماعي و فرهنگي شهردار تهران و با حضور مديركل فرهنگي شهرداري تهران، نمايندگان سازمان‌هاي فرهنگي هنري، بسيج شهرداري تهران، اتوبوسراني، تاكسيراني، مترو، مديريت محله، آتش‌نشاني و مسئولان سازمان‌هاي مردم‌نهاد حامي فلسطين برگزار شد.

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در اين نشست طي سخناني اظهار كرد: تمامي مجموعه شهرداري تهران بايد برنامه‌ريزي‌هاي لازم را براي برگزاري راهپيمايي روز قدس پيش‌بيني و تدابير لازم براي انتقال مردم از مساجد و ميادين مختلف را اتخاذ كنند. وي با اشاره به برنامه‌ريزي براي راهپيمايي روز قدس گفت: بنا داريم به ياري خداوند و با پيش‌بيني اقداماتي كه صورت مي‌دهيم يك روز خاص و پرشور را با حضور مردم رقم بزنيم.

عبداللهي بر ضرورت برگزاري هدفمند و پرشور راهپيمايي روزجهاني قدس باتوجه به حوادث تروريستي اخير در تهران و همچنين شرايط بسيار حساس منطقه‌اي و خارجي تأكيد كرد. معاون اجتماعي و فرهنگي شهردار تهران، در ادامه با بيان اينكه برنامه‌هاي لازم درخصوص تبليغات محيطي «روز قدس» در سطح شهر تهران پيش‌بيني مي‌شود، افزود: تهيه و نصب بنر روي بيلبوردها و سازه‌هاي پرتابل در سطح شهر تهران و در اطراف دانشگاه تهران و انجام تبليغات محيطي در تلويزيون‌هاي شهري ازجمله اقدامات سازمان زيباسازي است. عبداللهي، اظهار اميدواري كرد كه با همدلي و بسيج ظرفيت‌هاي شهرداري تهران و بهره‌گيري از تجربيات سال‌هاي گذشته در اين خصوص و همچنين توانمندي بخش‌هاي مختلف، روز باشكوه و با عظمت درخصوص استكبارستيزي را شاهد باشيم.

کد خبر 372924

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha