همشهری آنلاین: علیرضا رهایی که به تازگی از سوی سرپرست جدید این دانشگاه به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد منصوب شده است، در رابطه با وضعیت تائید مدرک فارغ‌التحصیلان رشته‌های فاقد مجوز گفت: دانشگاه مسئول تعیین تکلیف مدرک فارغ‌التحصیلان است و این مساله را پیگیری می‌کنیم.

علیرضا رهایی

به گزارش فارس، علیرضا رهایی در رابطه با عدم تائید مدرک فارغ‌التحصیلان رشته‌های فاقد مجوز سال‌های گذشته دانشگاه آزاد اسلامي از سوی وزارت علوم، گفت: در روزهای گذشته جلساتی با معاون آموزشی وزارت علوم داشتیم تا دانشگاه آزاد در مسیر قانونمندی حرکت کند و رشته‌های موجود دانشگاه بررسی شدند.

وی افزود: برخی‌ رشته‌ها دارای مجوز قطعی هستند که این رشته‌ها مشکلی ندارند ولی برخی رشته‌ها دارای مجوز یکبار پذیرش هستند که مجوز این رشته‌ها باید قطعی شود.

رهایی ادامه داد: وضعیت فارغ‌التحصیلان سال‌های گذشته نیز باید ساماندهی شود زیرا دانشگاه مسئول است که برای این افراد تعیین تکلیف کند که با حسن نیت مسئولان وزارت علوم در حال پیگیری این موضوع هستیم که هم رشته‌های موجود یکبار پذیرش تعیین تکلیف قطعی شود و هم افرادی که در دوره‌های فاقد مجوز تحصیل کردند مشکلی نداشته باشند.

کد خبر 373812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha