همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان گفت: بازی سرخابی‌های پایتخت در آلمان منوط به ایجاد شرایط لازم است و در صورتی که زمینه از سوی مسئولان ورزش این کشور مهیا شود، برگزار خواهد شد.

سلطانی فر

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر صبح پنجشنبه 15 تیر ماه در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز پروژه‌های در دست اجرای ورزشی استان مرکزی مورد بازدید قرار می‌گیرد تا از نزدیک وضعیت آنها را بررسی کنیم و چون تلاش داریم با تأمین اعتبارات ملی و ردیف‌های اعتبار مختلف، برای این طرح‌ها هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: بایستی هر چه سریعتر پروژه‌های نیمه تمام استان مرکزی به اتمام برسد از جمله پروژه سالن ورزشی سه هزار نفری اراک که امید است با تخصیص اعتبار، طی یم سال آینده افتتاح شود.

سلطانی فر بیان کرد: استان مرکزی در بسیاری از ورزش‌های میدانی و سالنی دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای مطلوب است و در صورتی که زیرساخت و امکانات لازم برای آنها فراهم شود قطعاً شاهد ارتقای بیش از پیش ورزش در این استان خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: همچنین در این سفر بنا داریم نشستی با مسئولان هیئت‌های ورزشی و همچنین سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان و مدیران استان مرکزی داشته باشیم تا آنچه که مربوط به حوزه وزراتخانه ورزش و جوانان است مورد پیگیری قرار گیرد و آنچه مرتبط با سایر وزارتخانه‌ها است، با رایزنی مسائل مربوطه حل شود.

وی در رابطه با دهکده المپیک استان مرکزی که چندین سال است به بهره بردای نرسیده، ادامه داد: در سفر روز جاری بازدیدی از پروژه مذکور به عمل خواهیم آورد و مشکلات و موانع اجرای آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با بازی سرخابی‌های پایتخت در آلمان نیز اضافه کرد: چنانچه شرایط و زمینه این مسئله فراهم شود برگزار خواهد شد که منوط به انجام هماهنگی‌ها و پیگیری از سوی مسئولان ورزش کشور آلمان است.

سلطانی‌فر در رابطه با این سؤال که آیا در کابینه جدید و دولت دوازدهم به عنوان وزیر ورزش مجدداً پیشنهاد خواهد شد یا نه؟ گفت: این سؤال را از آقای رئیس جمهور بپرسید.

کد خبر 375327

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha