همشهری آنلاین: راند دوم مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی همدان و در پیست موتورسواری ورزشگاه شهید مفتح برگزار شد.

Motorkrass

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، راند دوم مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور با حضور ۱۲۰ موتورسوار از ۲۰ استان کشور به میزبانی پیست موتورسواری ورزشگاه شهید مفتح همدان برگزار شد و در پایان تیم تهران با ۱۶۸ امتیاز قهرمان شد، اصفهان با ۹۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و توابع تهران با ۸۲ امتیاز سوم شد.

در نتایج انفرادی و در کلاس ۶۵ سی‌سی علیرضا حسین احمدی از هرمزگان اول، عرشیا کریم‌پور از هرمزگان و محمد سینا دانشگر از خراسان جنوبی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس ۸۵ سی‌سی محمدحسین دانش‌پژوه، میلاد هادی‌نژاد و پوریا ثابتی‌فر هر سه از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کلاس ۲۵۰ سی‌سی جوانان علیرضا پرورش و رضا نادری هر دو از تهران به ترتیب اول و دوم شدند و افشین سیروس از همدان در رده سوم قرار گرفت.

در کلاس ۴۵۰ سی‌سی جوانان امیررضا ثابتی‌فر از تهران قهرمان شد، مهران عسگری از قزوین و رسول نجفی از اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس ۲۵۰ سی‌سی پیشکسوتان حمید مهین‌خاکی از البرز بر سکوی اول ایستاد، کمال میرمحسنی از تهران و زمان کرمی از البرز به ترتیب دوم و سوم شدند.

و در کلاس ۴۵۰ سی‌سی پیشکسوتان مجید نصیرلو و جواد زنجانیان هر دو از تهران به ترتیب اول و دوم شدند و محمدرضا جدیدی از مرکزی سوم شد.

 

کد خبر 375708

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha