مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۶:۳۵
۰ نفر

حرکت جهادی شهرداری منطقه 20 در آستانه سال تحصیلی جدید، از 15 شهریور در مدارس سطح منطقه آغاز شده است.

به گزارش سما ، شهردار منطقه 20 با اعلام این خبر گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید ، حرکت جهادی در مدارس این منطقه از 15 شهریور آغاز شده است. لذا، بازسازی فضای سبز ، لکه گیری و روکش آسفالت، ایزوگام و زیباسازی مدارس برنامه های مهم شهرداری منطقه در استقبال از سال تحصیلی جدید است.

علی محمدنژاد در ادامه با تاکید بر بهتر برگزار شدن پروژه استقبال از ماه مهر و ماه مبارک رمضان گفت: در نظر است با هماهنگی شورایاری محلات در آستانه سال تحصیلی جدید کیف و لوزام التحریر به تعدادی از دانش آموزان خانواده های نیازمند و بی سرپرست اهدا شود.

شهردار منطقه 20 ، سالم سازی اطراف مدارس را از نکات مورد توجه منطقه برشمرد و گفت: محیط مدرسه محل امن دانش آموزان است و شهرداری با هرگونه مشکل در اطراف مدارس برخورد جدی خواهد کرد که از جمله آنها مسائل ترافیکی مربوط به سهولت رفت و آمد دانش آموزان است که سریعا باید پیگیری شود.

وی با اشاره به تقارن ماه مهر با ماه مبارک رمضان از رسیدگی به امور مساجد در حد توان شهرداری خبر داد و اظهار کرد: افطاری دادن یک امر مردمی و حرکت خود جوش است که شهرداری می تواند در این زمینه بسترسازی کند ضمن این که فراهم سازی محیط سالم برای خانواده ها بعد از افطار هم ضروری است.

شهردار منطقه 20 همچنین گفت: شورایاری ها بازوی توانمند شهرداری ها هستند که در جذب درآمدهای شهرداری ، شناسایی مشکلات و فرصت های موجود در محلات و تنظیم بودجه سال 86 ، جذب سرمایه گذاری بخش های خصوصی در جهت فعال سازی چشمه های درآمد برای شهرداری نقش بسزایی دارند.

کد خبر 3778

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز