۲ پسر جوان که زنی را به باغی برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داده بودند از سوی قضات دادگاه گناهکار تشخیص داده شده و به شلاق و تبعید محکوم شدند.

متهم

چندي قبل زن جواني به كلانتري دماوند رفت و از حادثه هولناكي خبر داد. او گفت كه 2پسر جوان كه او را به‌عنوان مسافر سوار خودروي پرايد‌شان كرده بودند با تهديد وي را به باغ سيبي در دماوند كشانده و در آنجا مورد آزار و اذيت قرار داده‌اند. او گفت: من آرايشگر هستم.

بعد از جدايي از شوهرم به تنهايي زندگي مي‌كنم. روز گذشته وقتي مي‌خواستم از محل كارم به خانه برگردم يك پرايد سفيدرنگ توقف كرد و به‌عنوان مسافر سوار آن شدم. 2پسر جوان سوار خودرو بودند و در بين راه يكي از آنها شروع به صحبت كرد. او مي‌خواست با من طرح دوستي بريزد اما مخالفت كردم و گفتم كه مي‌خواهم از ماشين پياده شوم اما راننده سرعت ماشين را بيشتر كرد. آنها تهديد كردند اگر سر و صدا كنم جانم را مي‌گيرند و در نهايت من را به باغ سيبي بردند و مورد آزار و اذيت قرار دادند.

با ثبت اظهارات زن جوان تحقيقات براي دستگيري 2متهم آغاز شد و مأموران چند روز بعد توانستند آنها را در مخفيگاه‌شان دستگير كنند. وقتي 2متهم تحت بازجويي قرار گرفتند اتهام آدم‌ربايي و آزار و اذيت زن جوان را انكار كردند و گفتند كه او با ميل خودش همراه آنها به باغ سيب رفته است. يكي از آنها گفت:

ما از مدتي قبل با زن جوان در ارتباط بوديم و او خودش همراهمان به باغ آمد. اظهارات متهمان در شرايطي بود كه مأموران در جريان بازرسي از باغ تصاويري كشف كردند كه ادعاي متهمان را تأييد مي‌كرد و حاكي از آن بود كه هيچ اجباري براي رفتن شاكي به باغ سيب وجود نداشته است. در اين شرايط نام زن جوان نيز در بين متهمان پرونده قرار گرفت و چند روز قبل هر سه نفر محاكمه شدند.

در اين جلسه كه در شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي بابايي و با حضور قاضي توليت برگزار شد 2پسر جوان از كاري كه كرده بودند ابراز ندامت كردند و زن جوان نيز قبول كرد كه به دروغ ادعا كرده بود كه ربوده شده است. با وجود اين قضات دادگاه پس از شور هر 3نفر را گناهكار تشخيص دادند و زن جوان را به تحمل100ضربه شلاق و 2پسر جوان را به 2سال تبعيد و تحمل 100ضربه شلاق محكوم كردند.

کد خبر 378390

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha