درپی انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش و همچنین کسب رای اعتماد امیر حاتمی از مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر دفاع، شخصیت‌های نظامی و سیاسی کشور پیام‌های تبریک جداگانه‌ای صادر کردند.

حاتمی

سرلشکر محمد علی جعفری در پیامی با تبریک انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش بر تعمیق همکاری ها و هم افزایی های ارتش و سپاه در تقویت توان بازدارندگی و بنیه دفاعی کشور تأکید کرد.

به گزارش سپاه نیوز؛ در پی انتصاب امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی خطاب به وی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

سلام علیکم

انتصاب جنابعالی به سمت "فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)" که بیانگر تعهد، شایستگی و قابلیت های اطمینان بخش آن برادر عزیز است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس و نقش آفرینی های مثال زدنی در ارتش جمهوری اسلامی و سرمایه بزرگ نیروی انسانی مؤمن، انقلابی و با انگیزه این سازمان مقتدر؛ منظومه ی مبارک و ارزشمندی است که یاری بخش جنابعالی در فرماندهی موفق و تحول آفرین خواهد بود.

ضمن اعلام آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تعمیق همکاری ها و هم افزایی ها در تقویت توان بازدارندگی، افزایش اقتدار دفاعی کشور و تضمین امنیت پایدار ملی، توفیق روزافزون آن فرمانده خردمند، انقلابی و ولایتمدار در این سنگر خطیر تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از خدای سبحان خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
30 مردادماه

  • تبریک سردار غیب پرور به امیر حاتمی برای کسب رای اعتماد از مجلس

رییس سازمان بسیج طی پیامی کسب رای اعتماد امیر حاتمی از مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام سردار غیب پرور در این رابطه به شرح زیر است:

برادر ارجمند امیر سرتیپ امیر حاتمی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

با سلام و احترام؛

رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جنابعالی به سمت "وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح" نشان از شایستگی، توانمندی، تعهد و تجارب ارزنده شما برادر بزرگوار در دوران دفاع مقدس و پس از آن دارد.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به جنابعالی، توفیق روز افزون شما را در تحقق آرمان‌ها و اهداف عالیه نظام اسلامی تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله‌تعالی‌وفرجه‌الشریف) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

  • وزیر راه و شهرسازی انتصاب شایسته سرلشكر عبدالرحيم موسوی را تبریک گفت

وزیر راه و شهرسازی طی ارسال نامه‌ای انتصاب امیر سرلشكر سید عبدالكریم موسوی را به عنوان فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریك گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با صدور نامه‌ای انتصاب امیر سرلشكر سید عبدالرحيم موسوی را به عنوان فرماند كل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریك گفت.

متن نامه وزیر راه و شهرسازی به شرح زير است:

امیر سرلشكر سید عبدالرحيم موسویٰ فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیكم

انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی فرماندهی معظم كل قوا به عنوان فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریك می‌گویم. شما عمری در راه استقلال و تمامیت ارضی و اعتلای جمهوری اسلامی ایران جنگیده‌اید و همچنان در سنگر دفاع از این نظام هستید. بی‌گمان این انتصاب برای ملت ایران مبارك است. برای جنابعالی از خداوند متتعال آرزوی بهروزی و سرافرازی دارم.

  • پیام تبریک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به فرمانده جدید ارتش

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با تبریک انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش بر ضرورت فراهم سازی بسترهای تحقق انتظارات مؤکد فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در حکم انتصاب وی، تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، در پی انتصاب امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، سردار سرلشکر پاسدار محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تبریکی خطاب به وی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

سلام علیکم

انتصاب جنابعالی به سمت "فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران" با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له به آن برادر مؤمن و انقلابی است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی شک تعهد، توانمندی ها و شایستگی های ناشی از سال ها نقش آفرینی های مفید و مؤثر در ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح همراه با تجارب گرانسنگ دوران دفاع مقدس و نیز گنجینه ی عظیم نیروی انسانی متدین، کارآمد و برخوردار از روحیه ی جهادی و انقلابیگری پشتوانه ی مطمئن و تعیین کننده ای در فراهم سازی بسترهای تحقق انتظارات فرمانده معظم کل قوا از جنابعالی بویژه در عرصه "ارتقای توان و آمادگی های رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی و تأمین نیازهای معیشتی کارکنان و هم افزایی با سایر نیروهای مسلح" و پیشبرد راهبردهای دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با "رویکرد تحولی و انقلابی" به شمار می رود.

توفیق روزافزون جنابعالی در این جایگاه خطیر و راهبردی را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرلشکر محمد حسین باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

  • رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به سرلشکر صالحی و سرلشکر موسوی تبریک گفت

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی انتصاب امیر سرلشکر عطاءالله صالحی به جانشینی ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر موسوی به فرماندهی کل ارتش را تبریک گفت.

به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی پیامی انتصاب امیر سرلشکر عطاءالله صالحی به جانشینی ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

در این پیام خطاب به سرلشکر صالحی آمده است: انتصاب جنابعالی که از ذخایر انقلاب و نیروهای مسلح بوده و دارای سوابق و تجارب ارزشمندی در حوزه‌ های فرماندهی و ستادی می‌باشید را به جانشینی ستاد کل نیروهای مسلح که نشان از اعتماد و حُسن نیت، حضرت امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا (مد ظله العالی) به جنابعالی می‌باشد را از طرف خود و آحاد کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تبریک گفته و امیدوارم در پناه حق، حضرت ولی عصر(عج) و تحت تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین در پیام دیگری انتصاب امیر سرلشکر موسوی به فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در این پیام خطاب به امیر موسوی آمده است: انتصاب جنابعالی به فرماندهی کل ارتش را که نشان از اعتماد و حُسن نیت، حضرت امام

خامنه ای، رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا (مد ظله العالی) به جنابعالی می باشد را از طرف خود و آحاد کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به شما تبریک گفته و امیدوارم در پناه حق، حضرت ولی عصر(عج) و تحت تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت اجرایی نمودن منویات معظم له در ایجاد رویکردی تحولی و انقلابی، ارتقاء توان و آمادگی‌های رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی و نیز تأمین نیازهای معیشتی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح و شتاب گرفتن ارتش در رسیدن به نصاب شایسته‌تر مد نظر فرماندهی معظم کل قوا موفق و موید باشید.

کد خبر 379971

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha