همشهری آنلاین: در پایان روز سوم مسابقات قهرمانی نونهالان جهان، نمایندگان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

Logo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان از روز پنجشنبه 2 شهریور ماه با حضور 420 تکواندوکار (230 پسر و 190 دختر) از 45 کشور در سالن «المپیک ورزش و جوانان» شرم‌الشیخ آغاز شد.

روز شنبه و در سومین روز این رقابت‌ها، دیدارهای اوزان 41- و 45- کیلوگرم پسران و 44-، 55- و 59- کیلوگرم گروه دختران برگزار شد که امیرمحمد امیرمحمدی (وزن 41- کیلوگرم)، امیرارسلان خانزاده (وزن 45- کیلوگرم)، مریم وسیله‌بر (وزن 44- کیلوگرم)، نازنین تنکابنی (وزن 55- کیلوگرم) و یلدا رنجبر (وزن 59- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان ایران بودند.

در پایان سومین روز، امیرارسلان خانزاده بر سکوی قهرمانی ایستاد، یلدا رنجبر نایب قهرمان جهان شد و نازنین تنکابنی مدال برنز گرفت، اما امیرمحمد امیرمحمدی و مریم وسیله‌بر با واگذاری نتیجه در مرحله یک‌هشتم نهایی، از کسب مدال جهانی بازماندند.

تیم ملی تکواندوي نونهالان کشورمان پیش از این نیز موفق به کسب 2 مدال طلا (معصومه رنجبر و غزل سطانی) و یک مدال نقره (مبینا کلی‌وند) شده است.

هدايت دختران کشورمان برعهده نيلوفر صفريان به عنوان سرمربي و معصومه محمدیان، راضيه آقاجان‌پور و بهناز مژده به عنوان مربي است.

همچنین هدایت تیم پسران را محمدرضا یاری به عنوان سرمربی، يوسف جنگجو و محمد علوی به عنوان مربی و حامد جعفري به عنوان مربی بدنساز برعهده دارند. يوسف كرمي نیز مدیر فنی اين تيم مي‌باشد.

 

کد خبر 380380

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha