همشهری آنلاین: نشست مسئولان دفاتر خدمات سلامت استان‌های البرز، قم، همدان، کرمانشاه، کردستان، خراسان شمالی، هرمزگان، آذربایجان غربی و تهران در مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت برگزار شد.

دکترخسرو صادق نیت

به گزارش وبدا، دکتر خسرو صادق نيت، رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در نشست مسئولان دفاتر خدمات سلامت 9 استان کشور بر اهمیت نظارت‌های بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی تاکید کرد و گفت: اقدامات این دفاتر به عنوان ارائه دهنده خدمات در بخش خصوصی از مولفه‌های مهم در ارتقاء وضعیت بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی است.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار افزود: برنامه دفاتر خدمات سلامت با راه اندازی ۲۴ دفتر در تهران با هدف اجرایی نمودن برنامه ممیزی بهداشتی از واحدهای صنفی آغاز و در فراخوان مرحله دوم، ۱۹ دفترِ دیگر در این استان راه اندازی شد.

وی گفت: در مرحله اول کشوریِ این برنامه، دفاتر خدمات سلامت در 9 استان البرز، قم، همدان، کرمانشاه، کردستان، خراسان شمالی، هرمزگان، آذربایجان غربی و تهران شروع به کار کردند.

صادق نیت خاطر نشان کرد: اعتماد به بخش خصوصی با نظارت و برنامه ریزی درست می‌تواند موفقیت در نظارت‌های بهداشتی را چندین برابر کند و انتخاب افراد توانمند و با انگیزه مناسب می‌تواند در جهت نیل به اهداف تعیین شده کمک کننده باشد.

کد خبر 382916

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha