دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
۰ نفر

پسر جوان بر سر اختلافات خانوادگی خواهر و دامادشان را به قتل رساند و تلاش کرد با سیاه‌بازی قتل را به گردن فرد دیگری بیندازد اما خیلی زود دستش رو شد.

ساعت 8صبح ديروز به قاضي كاظم‌ ميرزايي، بازپرس ويژه قتل مشهد خبر رسيد كه زوج جواني در خانه‌اي در منطقه آرامگاه فردوسي به قتل رسيده‌اند. كسي كه پليس را در جريان اين جنايت قرار داده بود، برادر يكي از مقتولان(زن جوان) به نام صادق بود. او مدعي شده بود: دامادمان شب قبل در خانه‌مان مهمان بود. صبح كه شد، مادرم راهي محل كارش شد و من هم براي خريد بنزين به پمپ‌بنزين رفتم و خواهرم و شوهرش در خانه تنها بودند اما وقتي برگشتم با صحنه هولناكي روبه‌رو شدم.

فرد ناشناسي وارد خانه ما شده و خواهرم و دامادمان را به قتل رسانده بود. به‌دنبال اين جنايت، قاضي ميرزايي به همراه تيمي از كارآگاهان جنايي راهي محل حادثه شدند. زوج جوان به طرز هولناكي به قتل رسيده بودند و به‌نظر مي‌رسيد زماني كه در خواب بوده‌اند هدف حمله قاتل قرار گرفته‌اند. مأموران براي كشف راز جنايت به تحقيق از پسر جواني پرداختند كه پليس را خبر كرده بود. صادق گفت: حدس مي‌زنم كه جنايت توسط داماد سابق‌مان رخ داده است.

خواهرم چند سال قبل با مرد جواني ازدواج كرد اما به‌دليل اختلافاتي كه داشتند، از هم جدا شدند. پس از آن داماد سابق‌مان مدام تهديد مي‌كرد كه بلايي سر خواهرم مي‌آورد و بالاخره تهديدش را عملي كرد. با اظهارات صادق، تحقيقات مأموران ادامه يافت و آنها به سراغ داماد سابق اين خانواده رفتند. خانواده وي گفتند كه او چند روزي است كه در كمپ ترك اعتياد بستري شده است.

مأموران با كمپ تماس گرفتند و مسئولان آنجا تأييد كردند كه مرد مظنون شب قبل در كمپ بوده و از آنجا خارج نشده است. ظن پليس در حالي از داماد سابق خانواده كنار رفت كه قاضي جنايي به اظهارات صادق(برادر زن جوان) مشكوك بود. از طرفي بررسي‌هاي تخصصي كارآگاهان نشان مي‌داد كه قتل از سوي فردي آشنا صورت گرفته كه به راحتي وارد خانه شده و دست به جنايت زده است.

در چنين شرايطي دستور بازداشت صادق صادر شد. مرد جوان تحت بازجويي قرار گرفت و درحالي‌كه تلاش مي‌كرد خود را بهت زده نشان دهد در نهايت ظهر ديروز لب به اعتراف گشود و به قتل خواهر و دامادشان اعتراف كرد. او گفت: از مدتي قبل با خواهرم مشكل داشتم.

او پس از شكست در ازدواج اولش، برخلاف نظر من با پسر جوان ديگري ازدواج كرد و به عقد او درآمد. به همين دليل شب حادثه كه دامادمان مهمان خانه ما بود، تصميم گرفتم هم او و هم خواهرم را به قتل برسانم و اين جنايت را به گردن داماد سابق‌مان بيندازم كه موفق نشدم.با اعتراف عامل جنايت، براي او قرار بازداشت صادر شد و تحقيقات تكميلي در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 383447

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha