همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی تاکید کرد هرگونه تجمع نیازمند طی مراحل قانونی است و با برپایی تجمعات خودسرانه و تهدید امنیت عمومی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، فرمانده انتظامی استان با اشاره به فراخوان برخی منابع و سایتهای غیرمجاز در فضای مجازی گفت: این فراخوان‌ها غیرقانونی است و هرگونه تجمع نیازمند طی مراحل قانونی است.

سردار اصلانی افزود: مسئول صدور مجوز برای تجمعات فرمانداری ها است و برای اخذ مجوز باید با فرمانداریها هماهنگی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با برهم زنندگان امنیت اجتماعی و برپاکنندگان تجمعات غیرقانونی و خودسرانه طبق قانون برخورد خواهد شد.

در پی برگزاری همه پرسی در کردستان عراق برخی سایتها و منابع اطلاع رسانی غیرمجاز و وابسته در تضاد با امنیت عمومی اقدام به پخش شایعات و فراخوانهای غیرقانونی کرده اند.

همچنين معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و دبیر شورای تامین استان گفت: هیچ مجوزی برای تجمع در هیچ نقطه ای از استان صادر نشده است.

رادفر افزود: هیچ مجوزی برای تجمع در هیچ نقطه از استان صادر نشده است.

رادفر با اشاره به فراخوان های منتشر شده در فضای مجازی برای تجمع در برخی نقاط استان گفت: در فضای مجازی فراخوان هایی را برای تجمع در برخی نقاط استان منتشر شده است که به اطلاع مردم شریف استان می رسانم هیچ مجوزی برای هیچ تجمعی در هیچ نقطه استان صادر نشده است.

دبیر شورای تامین استان به مردم استان توصیه کرد، به این فراخوان ها توجه نکنند.

معاون سیاسی استاندار تصریح کرد: بدیهی است نیروهای نظامی و انتظامی طبق قانون با هرگونه تجمع غیرقانونی برخورد و مقابله خواهند کرد.

در پی برگزاری همه پرسی در کردستان عراق برخی سایتها و منابع اطلاع رسانی غیرمجاز و وابسته در تضاد با امنیت عمومی اقدام به پخش شایعات و فراخوانهای غیرقانونی کرده اند.

کد خبر 383679

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha