همشهری آنلاین: بایرن مونیخ تحت هدایت سرمربی خود، یوپ هاینکس به مسیر موفقیت بازگشته است. این تیم در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا از سد سلتیک گلاسگو گذشت و سه امتیاز مهم به دست آورد.

Bayern - Celtic

شامگاه سه‌شنبه (۱۷ اکتبر/ ۲۵ مهر) بوروسیا دورتموند در گروه D به تساوی یک بر یک در خانه آپوئل نیکوزیا از قبرس دست یافت. تیم آر. بی. لایپزیگ نیز در گروه G در دیداری پرتحرک مهمان پرتغالی خود، اف ث پورتو را ۳ بر ۲ شکست داد.

 

  • نتايج ديدارهاي سه‌شنبه شب

 

اسپارتاك مسكو  5  سويا  1

ماريبور  0  ليورپول  7

فاينورد  1  شاختار دونتسك  2

منچستر سيتي  2  ناپولي  1

لايپزيگ  3  پورتو  2

موناكو  1  بشيكتاش  2

آپوئل نيكوزيا  1 دورتموند  1

رئال مادريد  1  تاتنهام  1

 

شامگاه چهارشنبه (۱۸ اکتبر/ ۲۶ مهر) دیدارهای باقیمانده‌ هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگا‌ه‌های اروپا از جمله با حضور بایرن مونیخ، یکی از سه نماینده‌ آلمان در این مسابقات برگزار شد.

سرخ‌پوش‌های مونیخ که هدایت آنان را یوپ هاینکس، سرمربی کهنه‌کار آلمانی برعهده گرفته، در حضور ۷۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه آلیانس مونیخ ۳ بر صفر از سد مهمان اسکاتلندی خود، سلتیک گلاسگو گذشتند.

بایرن مونیخ هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات، تیم برتر میدان بود و از همان آغاز بازی کنترل زمین را در دست گرفت. مونیخی‌ها در دقیقه ۱۷ توسط توماس مولر به نخستین گل خود دست یافتند. یوشوآ کیمیش، ستاره‌ جوان این تیم نیز در دقیقه ۲۹ دومین گل را وارد دروازه سلتیک کرد.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه در نیمه دوم نیز شاهد تصویری مشابه نیمه‌ نخست بودند. شاگردان "دون یوپ" در دقیقه ۵۱ توسط ماتس هوملس برای بار سوم دروازه مهمان اسکاتلندی خود را باز کردند و در طول ۴۵ دقیقه دوم هم چندین فرصت گلزنی داشتند، اما این موقعیت‌ها در نهایت بی‌نتیجه ماند و پیکار دو تیم با پیروزی ۳ بر صفر نماینده‌ آلمان به پایان رسید.

در دیگر دیدار گروه B تیم پرستاره‌ پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر صفر میزبان بلژیکی خود، اندرلشت را شکست داد و به سومین پیروزی پیاپی خود دست یافت. پاری سن ژرمن در حال حاضر با ۹ امتیاز صدرنشین این گروه است و بایرن مونیخ نیز رده‌ دوم را به خود اختصاص داده است.

 

  • نتايج بازي‌هاي چهارشنبه شب

 

قره‌باغ  0  اتلتيكو مادريد  0

بنفيكا  0  منچستر يونايتد  1

زسكا مسكو  0  بازل  2

اندرلشت  0  پاري سن ژرمن  4

بايرن  3  سلتيك  0

چلسي  3  آ.اس رم  3

بارسلونا  3  پيرئوس  1

يوونتوس  2  اسپورتينگ  1

 

کد خبر 385752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha