شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
۰ نفر

زنی ٣٥ ساله با ضربات چاقو در خانه‌اش به قتل رسید و قاضی جنایی دستور بازداشت شوهر فراری او را صادر کرد.

به گزارش همشهري، ساعت ١٩ چهارشنبه 17آبان‌ماه افسرنگهبان كلانتري ١١٥ رازي با قاضي محسن مديرروستا كشيك جنايي پايتخت تماس گرفت و اعلام كرد زني درخانه‌اش به قتل رسيده است. پس از اين تماس قاضي جنايي همراه تيم تجسس پا در محل حادثه كه طبقه چهارم آپارتماني در خيابان هلال احمر بود، گذاشتند. مقتول زني ٣٥ ساله بود كه جسدش داخل حمام افتاده بود.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه او با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده و حدود 2ساعت از مرگش مي‌گذشت. نخستين كسي كه با جسد روبه‌رو شده و پليس را خبر كرده بود پسر ١٢ ساله مقتول بود. وي صبح به مدرسه رفته و پس از بازگشت با جسد مادرش روبه‌رو شده بود.

در ادامه تحقيقات تيم جنايي مشخص شد كه مقتول كارمند شركتي بوده اما همسرش مدت‌هاست كه به‌خاطر اعتياد به مواد‌مخدر بيكار بوده و زن جوان مخارج زندگي را تأمين مي‌كرده است.

اين درحالي بود كه پس از اين جنايت، همسر مقتول به طرز مرموزي ناپديد شده و هيچ‌كس از وي خبري نداشت. از سوي ديگر با توجه به اختلافات قبلي بين زوج جوان و ناپديد شدن مرد خانواده، فرضيه جنايت از سوي وي مطرح شد. به اين ترتيب قاضي جنايي دستور بازداشت مردجوان را صادر كرد. همچنين جسد قرباني به پزشكي قانوني منتقل شد تا راز اين جنايت آشكار شود.

کد خبر 387983

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha