همشهری آنلاین: عضو شورای شهر تهران به دو نکته درباره ناامنی بنای بیمارستان‌ها و وجود پنج هزار فضای بی‌دفاع شهری که زمینه ساز خشونت علیه زنان هست، اشاره کرد و گفت: شهرداری در این دو زمینه اقدام فوری کند.

به گزارش همشهري آنلاين، زهرا نژادبهرام در بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، ری و تجریش در تذكر پيش از دستور به ناايمن بودن بيمارستان‌هاي تهران اشاره كرد و گفت: بالاي 90 درصد اين بيمارستان‌ها سن‌شان بالای ۴۰ سال است و به يكي از ناايمن‌ترين اماكن عمومي درماني تبديل شده‌اند. 

اين عضور شوراي شهر تصريح كرد: آتش نشاني نيز اين موضوع را تاييد كرده و اعلام كرده كه 19 بيمارستان بايد سيستم اطفاي آتش مجهز شوند. 

وي با بيان اينكه شهرداري تهران گزارش داده است كه در دو منطقه يازده و دوازده 243 فضاي ناايمن وجود دارند، گفت: پلمپ بیمارستان ها به راحتی امکان پذیر نیست و شهرداری بايد با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی، اقدامات لازم را انجام دهند.

نژادبهرام  در ادامه به موضوع خشونت عليه زنان اشاره كرد و گفت: پنج هزار فضاي بي‌دفاع در سطح شهر تهران داريم كه فضاهاي تشديد كننده بروز خشونت براي همه به ويژه زنان هستند و از شهرداري مي‌خواهيم در زمينه بهسازي آنها اقدام فوري انجام دهد. 

کد خبر 390805

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha