همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از الحاق یک ناوچه به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دریای خزر خبر داد.

حاتمی

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز نیروی دریایی ارتش افزود: این روز به مناسبت دلاورمردی های نیروهای رزمنده دریایی نامگذاری شده و به زودی یک الحاق در نیروی دریایی خواهیم داشت و یک ناو از کلاس پیکان و ناوچه در دریای خزر تحویل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد شد. فکر می کنم روز دوشنبه یا سه شنبه این اتفاق خواهد افتاد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره حضور ایران و روسیه در بازسازی توان دفاعی سوریه گفت: بازسازی سوریه یک کار بزرگ و مهم برای جمهوری اسلامی ایران است و ادامه کار مبارزه با تروریسم در واقع از طریق بازسازی انجام خواهد شد که شامل همه حوزه ها ازجمله دفاعی است که باید به صنعت دفاعی و ارتش سوریه برای کمک به این کشور کمک کرد.

حاتمی درباره تهدیدات موشکی و توانایی نظامی گفت: توان دفاعی ایران یک توان مشروع برای دفاع از خود مانند بسیاری از کشورها است و همانطور که بارها گفته شده است درباره توان دفاعی نه با کسی مذاکره می کنیم نه گوش به حرف کسی می دهیم.

وی تصریح کرد: توان دفاعی را باتمام توان تقویت می کنیم واگر این موضوع نبود حتما با مشکلات زیادی مواجه می شدیم.

وزیر دفاع تصریح کرد: از مهمترین اقدامات دولت دوازدهم فکر می کنم که این الحاق ناوچه به نیروی دریایی ارتش برای تکمیل آموزش های نیروی دریایی باشد.

کد خبر 390973

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha