چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ایران با کسب عنوان قهرمانی به کار خود در رقابت‌های تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا پایان داد. ‌ دختران کشورمان در مسابقات دو نفره هفته دوم اول شدند.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در فینال بخش انفرادی پسران، تنیسور سوری با نتیجه ( 3-6 و 1-6 ) بیدان از لبنان را شکست داد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد، یونس طلاور با نتيجه ( 0-6 و 0-6) آریو جوادی را شكست داد و در جايگاه سوم این دوره از مسابقات ايستاد و امیرعلی قوام با نتیجه 2 بر 1 مقابل نماینده لبنان به برتری رسید و عنوان نهم را کسب کرد.

در بخش دختران، مشکات‌الزهراء صفی از ایران موفق شد با نتیجه ( 4-6 و 2-6 ) مقابل تنیسور لبنانی به برتری برسد و در جایگاه نخست هفته دوم بازی‌ها بایستد. فاطمه سادات زنجانی نیز با نتيجه دو برصفر ماندگار فرزامي را شكست داد و عنوان سوم را به نام خود ثبت کرد.

همچنین در بخش دو نفره، تیم سوریه موفق شد با نتیجه ( 6-7 و 3-6) لبنان را از پیش رو بردارد و صاحب عنوان قهرمانی شود و در بخش دختران نیز تیم ایران با ترکیب مشکات‌الزهراء صفی و فاطمه سادات زنجانی با نتیجه ( 5-7 و 3-6 ) تیم لبنان را شکست داد تا نمایندگان کشورمان در بخش دو نفره نیز به مدال طلا برسند.

در این دوره از رقابت ها 10 تنیسور دختر و 16 تنیسور پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور داشتند و به مدت 2 هفته از 20 لغایت 28 آذر ماه در زمین‌های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان تنیسورهای برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقات سطح 2 آسیا اعزام می‌شوند.

در بخش دختران مشکات‌الزهراء صفی، فاطمه سادات زنجانی، درسا چراغی و ماندگار فرزامی و در بخش پسران آریو جوادی، یونس طلاور، آرتین نظری، سامان رضائیان و امیرعلی قوام ترکیب تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دادند.

 

کد خبر 393168

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha