همشهری آنلاین: معاون شهردار تهران با اشاره به تشریک مساعی تمام ارگان‌ها و نهادها در زلزله تهران، گفت: تمام امکانات شهرداری تهران برای ارائه خدمات به شهروندان بسیج شد و نیروهای شهرداری در حالت آماده‌باش هستند.

سوله بحران

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، حسن رباطی افزود: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران اکیپ‌های آماده‌ای در مناطق و نواحی تهران دارد و به محض وقوع زلزله نیز تمام دستگاه‌های اجرایی دولتی از قبیل برای همکار با ستاد مدیریت بحران اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: سوله‌های مدیریت بحران شهرداری که برای همین هدف در دهه 70 با همکاری مطالعاتی «جایکا» به عنوان سازمان موثر کشور ژاپن در این حوزه با ایمنی ایستایی لازم احداث شد، آماده پذیرش مردم در صورت نیاز هستند.

معاون امور مناطق شهردار تهران با اشاره به آماده‌باش تمام نیروها و امکانات خدماتی شهرداری تهران، تصریح کرد: وظیفه ما حکم می‌کند با کمک مردم خدمات‌دهی مناسبی به شهروندان داشته باشیم. بر این اساس 102 سوله مدیریت بحران شهرداری تهران که در گذشته کاربری دیگری داشت به صورت یکپارچه در اختیار شهروندان تهرانی قرار گرفت.

وی افزود: تمام پارک‌ها، سوله‌های بحران، فضاهای ورزشی و آموزشی سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف در لحظه وقوع زلزله اماکن خود را در اختیار شهروندان قرار دادند و با تشریک مساعی شاهد آرامش در شهر هستیم.

رباطی با اشاره به اینکه کشور ما از لحاظ حوادث غیرمترقبه احاطه شده است، تاکید کرد: بر همین اساس لزوم آمادگی همه جانبه در مواجه با بحران‌های مختلف غیرقابل انکار است و شهرداری تهران وظیفه خود می‌داند که در شرایط بحران امکانات شهری را در با تمام ظرفیت در اختیار شهروندان قرار دهد.

کد خبر 393283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha