همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ از نصب ۶ چراغ چشمک زن سولار درمعابرو بزرگراه های این منطقه در راستای افزایش ایمنی و مناسب سازی تقاطع ها خبر داد.

چراغ راهنمایی و رانندگی

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی با اعلام این مطلب گفت : پس از بررسی کارشناسان ترافیک در غرب به شرق بزرگراه آزادگان ورودی بزرگراه هاشمی به دلیل وجود کمپ در ورودی مذکور و تردد بالای وسایل حمل و نقل در این محدوده نسبت به نصب علایم و چراغ های چشمک زن و هشدار دهنده اقدام شد.

همچنین در خیابان خلازیر(سهیل) حد فاصل شکوفه تا شقایق 2 چراغ چشمک زن، در محل دور برگردان در تقاطع شکوفه و خلازیر 2 چراغ چشمک زن و در پل شهید صنیع خانی جنوب به شمال بعد از راست گرد یک چراغ چشمک زن نصب شده است.

مرآتی با اشاره به نصب بیش از 400 عدد چراغ چشمک زن در معابر شریانی و بزرگراه‌های سطح منطقه خاطر نشان کرد: این چراغ چشمک زن ها در بزرگراه های آزادگان،تندگویان، هاشمی و خیابان های میعاد، میثاق، مطهری، ماهان، صمدی و بلوار میلاد و شقایق و .. نصب شده است.

معاون شهردار منطقه خاطرنشان کرد : تابلو های هشدار دهنده از جمله تابلو هشدار کمربند ایمنی، حداکثر سرعت مجاز،تابلو خطر، از سرعت خود بکاهید، به تقاطع نزدیک می شوید و احتیاط در مسیر کمربندی و مناطق مسکونی نصب شده است.

کد خبر 393944

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha