همشهری آنلاین: تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل تراکتورسازی در هفته هفدهم ضمن حفظ جایگاه نخست خود چهل امتیازی شد.

پرسپولیس

پرسپوليس در شرايطي كه دو بازي قبلي‌اش را نتوانسته بود با پيروزي به پايان برساند، ميزبان تراكتور سازي بود، تيمي كه دو بازي قبلي خود را برده بود.

پرسپوليس بازي را به روال هميشگي‌اش با برنامه و هجومي آغاز كرد و تراكتور نيز مقابله به مثل كرد اما بعد از مدتي قدرت پرسپوليس بازيكنان يحيي گل‌محمدي را به احتياط بيشتر فراخواند.

بازي با سرعت قابل قبولي در نيمه نخست ادامه داشت اما گلي از آن حاصل نشده بود تا اينكه عليپور در دقيقه 45 بازي گل نخست تيم‌اش را به ثمر رساند.

نيمه دوم با افتي محسوس نسبت به نيمه نخست شروع شد و به مرور دوباره پرسپوليس تيم برتر بازي بود. در اين ميان منشا بازيكن هجومي سرخ‌ها اگر چه گلي به ثمر نرساند اما بازي تكنيكي، سخت‌كوشي و دوندگي‌اش از او بازيكن موفقي ساخت.

در اين بازي نيز بار ديگر محسن مسلمان در دقيقه 75 تعويض شد و جاي خود را به وحيد اميري داد. خنده تلخ وي در هنگام تعويض باعث شد تا تماشاگران حسابي او را تشويق كنند اما  همين تعويض و به همراه آن آمدن بشار رسن به زمين زمينه‌ساز گل دوم پرسپوليس شد و اينبار كاميابي‌نيا بود كه در دقيقه 78 گل دوم تيم‌اش را به ثمر رساند.

پرسپوليس 40 امتيازي با اين پيروزي جاي خود را در مكان نخست تثبيت كرد و تراكتور سازي بايد با 20 امتيازي كه دارد هفته ديگر ميزبان استقلال باشد، تيمي كه در چند هفته اخير خوش درخشيده اما با حريفان قدر روبرو نشده است.

کد خبر 393995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha