سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۰:۵۴
۰ نفر

شهردار تهران با اشاره به ظرفیت حوزه فنی عمرانی شهرداری تهران در اجرای پروژه های کلان شهری گفت: معتقدم این ظرفیت در شهرداری تهران وجود دارد که هرماه 50 میلیارد تومان صورت وضعیت و کار در آن ارائه شود.

 به گزارش سما، دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران صبح امروز 21 شهریور در مراسم افتتاح فاز دوم تقاطع غیرهمسطح شیخ فضل ا...- حکیم(پل FG ) با بیان اینکه در یک سال گذشته در شهرداری کار نکرده ایم بلکه تجهیز کارگاه کرده ایم ، گفت: با همت و توانی که در مجموعه شهرداری تهران وجود دارد معتقدم که وظیفه شهرداری صرفا ساختن و تحویل دادن پلهای اینچنینی نیست بلکه باید کارهایی بزرگتر از این در شهر انجام دهیم تا برگ زرینی بر افتخارات این کلانشهر در مقایسه با دیگر شهرهای دنیا رقم بخورد .

وی با بیان اینکه کلانشهرهای دیگر دنیا از هم اکنون برای سالهای 2020برنامه ریزی کرده اند و اگر ما نیز این برنامه ریزی ها را نداشته باشیم از گردونه کلانشهرها و دور رقابت خارج خواهیم شد تصریح کرد: معتقدم این ظرفیت در مجموعه فنی عمرانی شهرداری تهران وجود دارد که هر ماه 50 میلیارد تومان در شهر تهران صورت وضعیت و کار ارائه شود .

وی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم از سال آینده به این کارنامه قابل قبول برسیم اظهار داشت: امیدواریم با حجم اقدامات و فعالیتهای مثبتی که با کیفیت و سرعت در مجموعه شهر تهران صورت می گیرد ، بتوان بخشی از مشکلات شهروندان تهرانی را در آینده نزدیک حل و فصل کرد.

شهردار تهران با اشاره به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و همچنین بازگشایی مدارس در خصوص فعالیتهای شهرداری در این زمینه گفت: در همین راستا قرار است با آماده سازی دو هزار مسجد در شهر تهران بتوانیم پذیرای مشتاقان ضیافت الهی و مومنین نمازگزار در مساجد باشیم.

شهردار تهران همچنین در ادامه از تجهیز 4 هزار مدرسه و خوابگاه و مجموعه آموزشی در شهر تهران به امکانات کمک آموزشی و رفاهی به مناسبت فرارسیدن مهرماه خبر داد و گفت: شهرداری تهران مصمم است با همکاری آموزش و پرورش، مدارس و انجمن اولیا و مربیان بخشی از مشکلات و کمبودهای مدارس و خوابگاه های دانشجویی را برطرف کند.

شهردار تهران در پایان با اشاره به فرارسیدن 21 شهریورماه روز سینما این روز را به تمام هنرمندان متعهد که با قلم و توان خود در تمام صحنه های زندگی لباس فاخری بر تن هنر می پوشانند قدردانی کرد و گفت: امیدواریم شهرداری بتواند تا در حد توان خود حمایتهای لازم را از هنر سینما داشته باشد.

کد خبر 3945

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز