همشهری آنلاین: فرهنگسراها و خانه های فرهنگ شهر تهران در آخرین روزهای فصل پاییز میزبان شهروندان تهرانی هستند.

فرهنگسرای طبیعت، با هدف آشنایی شهروندان با ورزش ماهیگیری، آموزش ماهیگیری را تا پایان آذر ماه برگزار می‌کند. همچنین فیلم سینمایی توفیق اجباری از 22 آذر در این فرهنگسرا اکران می شود.

فرهنگسرای سالمند، نمایشگاه معرق را با نمایش 30 اثر تا 4 دی برپا می‌کند.

فرهنگسرای بهمن، بیست و سومین جشنواره موسیقی فجر را تا 8 دی ماه برگزار می‌کند. همچنین فیلم سینمای بچه‌های ابدی را در سه سانس و در سینما تراس دهکده به نمایش می‌گذارد. این فرهنگسرا نمایشگاه نقاشی صدای آبها را نیز با نمایش 30 اثر تا 30 آذر برپا می‌کند.

فرهنگسرای تهران  و خانه فرهنگ وردآورد نمایشگاه محصولات فرهنگی را تا اول دی ماه برگزار می‌کند. همچنین مسابقه شطرنج نیز 27 آذر در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

فرهنگسرای دختران به منظور آشنایی شهروندان با علائم و راه‌های مقابله با افسردگی، کارگاه 18 پله تا رفع افسردگی را 28 آذر برگزار می‌کند. همچنین نمایشگاه نقاشی دختران تا 29 آذر با نمایش 53 اثر برگزار می‌شود.

فرهنگسرای کار، نمایشگاه تولیدات و محصولات خانگی را با هدف ارتقای سطح فرهنگ کار و تقویت روحیه کار آفرینی در میان شهروندان، برگزار می‌کند.

فرهنگسرای ملل با هدف ارتقای سطح دانش شهروندان و پرکردن اوقات فراغت آنان، دوره‌های مختلف آموزشی را برگزار می‌کند. همچنین با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ ایرانی برنامه شب یلدا 29 در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

فرهنگسرای انقلاب کارگاه بهداشت فردی کودکان با هدف توانمند‌سازی خانواده‌ها را  28 آذر برگزار می‌کند. همچنین نشست تخصصی بررسی روز وحدت حوزه و دانشگاه، 27 در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

فرهنگسرای خاتم، دومین کتاب از سلسله کتب دهگانه پیامبر خوبی‌ها را در 10 هزار نسخه با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ اسلامی در بسط و گسترش اخلاق، منتشر کرد . همچنین نمایشگاه مجموعه تصاویر و عکس‌های گرفته شده از اماکن مذهبی تا 10 دی در این فرهنگسرا برپاست. از پنجم دی ماه نیز تفسیر موضوعی قرآن در این فرهنگسرا برگزار می‌شود. کلاس‌های آموزش نکات ایمنی  نیز در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

خانه فرهنگ دولت آباد، کارگاه آموزش رایگان داستان نویسی را با هدف شناسای و پروش استعدادهای داستان نویسی پنجشنبه‌ها برگزار می‌کند.

خانه شهروند وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه شب یلدا را به طور رایگان 28 آذر برگزار می‌کند.

کد خبر 39456

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز