همشهری آنلانی: تیم ملی هاکی سالنی ایران در چهارمین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ به میزبانی آلمان مقابل تیم آفریقای جنوبی با نتیجه ۶ بر سه به پیروزی رسید.

هاکی

به گزارش ايرنا، جام جهانی هاکی سالنی از 18 بهمن ماه به میزبانی شهر برلین آغاز شده است و ملی پوشان کشورمان در چهارمین دیدار خود، روز جمعه به مصاف آفریقای جنوبی رفتند و با کسب دومین پیروزی صدرنشین جدول گروهی خود شدند.

هاکی بازان سالنی ایران در نخستین دیدار مقابل سوئیس به برتری رسیده بودند و برابر بلژیک و اتریش به نتیجه مساوی رسیده بودند.

در ادامه این مسابقات ملی پوشان کشورمان از ساعت 19 امروز ( جمعه 20 بهمن) در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل روسیه قرار می‌گیرند.

بهداد بیرانوند، یعقوب بهرامی، عباس ارویی، امیر ارویی، حمید نورانیان، علیرضا چزانی، بهنام فردی، محسن بهلولی، محمد اثنی عشری، رضا نوروز زاده، ساسان حاتمی نژاد و نوید طاهری راد 12 بازیکن اعزامی ایران به جام جهانی هاکی سالنی آلمان هستند که اسفندیار صفایی سرمربیگری آنها را به عهده دارد.

تیم ملی هاکی سالنی ایران در رقابت‌های جهانی این رشته که به میزبانی لهستان در سال 2011 برگزار شد در نخستین حضورش جایگاه نهم را از آن خود کرد و در سال 2015 به میزبانی شهر لایپزیگ آلمان در رده چهارم ایستاد.

کد خبر 397818

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha