همشهری آنلاین: دوازدهمین دوره رقابت‌های قوی‌ترین مردان مثبت ۱۰۵ کیلو گرم باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم استان البرز پایان یافت.

Sport

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اين مسابقات 2 لغایت 4 اسفند ماه به میزبانی شهرستان ویره با حضور 24 ورزشکار از 6 استان کشور برگزار شد.

ورزشکاران استان‌های البرز، تهران، قزوین، کرمانشاه، کردستان و اراک راس ساعت 10 صبح روز سوم اسفند ماه در مرحله مقدماتی که شامل غلت لاستیک و سه‌گانه بود، به رقابت با حریفان خود پرداختند.

عصر همان روز مرحله نیمه نهایی شامل آیتم‌های اسکوات تعادلی و چهارگانه برگزار شد که 9 نفر از مدعیان قهرمانی به مرحله نهایی راه یافتند.

در نهایت فینالیست‌ها در آیتم‌های حمل الوار، حمل نقشه، کنده رکوردی، لیفت گاری تعداد و گوی با یکدیگر به رقابت پرداختند كه محمد عزت‌پور از البرز توانست سکوی قهرمانی را از آن خود کند.

محمد تازه‌ور از سیستان و بلوچستان در سایه قهرمانی ایستاد و علی‌اکبر جعفری از البرز موفق به کسب سکوی سوم این دوره از رقابت‌های قوی‌ترین مردان باشگاه‌های کشور شد.

عارف احمدی از تهران، داوود صفری از البرز و بهروز ابرانشاهی از تهران به ترتیب مقام‌های چهارم تا ششم را به نام خود ثبت کردند.

امیر سهرابی نیز به عنوان مرد اخلاق معرفی و کاپ اخلاق به وی اهدا شد.

گفتنی است، شرکت تندر به 3 نفر اول دوچرخه ثابت و به شش نفر برتر از طرف شرکت ژن استار پک مکمل اهدا شد. این دوره از مسابقات تحت حمایت شهرداری و شورای شهر شهریار و شرکت تندر و شرکت ژن استار برگزار شد و مهمانانی از شهرداری شهریار، شورای شهر، اداره ورزش قهرمانان و پیشکسوتان حضور داشتند.

 

کد خبر 399451

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha