همشهری آنلاین: لورکوزن و لایپزیک که از تیم‌های پرفدرت فصل جاری بوندس‌لیگا هستند، در دیدارهای خانگی خود شکست خوردند. بوروسیا مونشن‌گلادباخ، وردر برمن، شالکه، اف ث کلن و اشتوتگارت از تیم‌های موفق هفته بیست و چهارم بودند.

Bundesliga
  • ماینتس یک - ولفسبورگ یک

رقابت‌های هفته ۲۴ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (4 اسفند) با دیدار ماینتس و ولفسبورگ آغاز شد. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. "گرگ‌های" ولفسبورگ که سرمربی‌گری آنان را حال برونو لابادیا بر عهده گرفته، به ویژه در نیمه دوم فرصت‌های خوبی برای به ثمر رساندن گل پیروزی داشتند، اما نتوانستد از موقعیت‌های به ‌دست ‌آمده سود جویند.

  • بایرن مونیخ صفر - هرتا برلین صفر

بایرن مونیخ که پیشتاز بوندس‌لیگا است، اين هفته میزبان هرتا برلین بود. مصاف دو تیم بعد از ظهر شنبه (5 اسفند) در حضور ۷۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آلیانس برگزار شد. سرخ‌پوش‌های مونیخ در این دیدار نتوانستند قابلیت‌های خود را آن‌طور که باید و شاید به نمایش گذارند و حملات خود را به گل بدل کنند. پایتخت‌نشین‌های هرتا با ارائه بازی‌ای منسجم یک امتیاز مهم در خانه غول بوندس‌لیگا به دست آوردند.

  • وردر برمن یک - هامبورگ صفر

سبزپوش‌های وردر برمن در هفته ۲۴ با نتیجه یک بر صفر از سد هامبورگ گذشتند و سه امتیاز بسیار مهم به دست آورند. برمن با این موفقیت خانگی فاصله خود با قعر جدول را بیشتر کرد و به رتبه ۱۴ رده‌بندی ارتقا یافت. مصاف دو تیم در حضور بیش از ۴۲ هزار تماشاگر برگزار شد.

  • اشتوتگارت یک - آینترداخت فرانگفورت صفر

اشتوتگارت از تیم‌های موفق هفته بود. این تیم با پیروزی خانگی یک بر صفر مقابل تیم قدرتمند آینتراخت فرانکفورت سه امتیاز مهم به دست آورد و فاصله خود با قعر جدول را بیشتر کرد. گل طلایی اشتوتگارت در این دیدار را اریک تومی به ثمر رساند.

  • هوفن‌هایم یک - فرایبورگ یک

هوفن‌هایم در دیدار خود با فرایبورگ تیم برتر میدان بود، اما در نهایت ناچار شد به تساوی یک بر یک مقابل مهمان خود بسنده کند. هوفن‌هایم تا دقیقه ۶۶ بازی یک بر صفر از فرایبورگ جلو بود، اما پترسن با زدن گل تساوی از نقطه پنالتی یک امتیاز برای تیمش به ارمغان آورد.

  • هانوفر صفر - بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک

بوروسیا مونشن‌گلاباخ در چارچوب رقابت‌های اين هفته به پیروزی مهمی دست یافت. این تیم با ارائه عملکردی موفق به پیروزی یک بر صفر مقابل میزبان خود، هانوفر دست یافت و با سه امتیاز به خانه بازگشت. تک‌ گل این دیدار را کریستوف کرامر به ثمر رساند. مونشن‌گلادباخ در حال حاضر در رده‌ هفتم و هانوفر در رده نهم جدول قرار دارند.

  • بایر لورکوزن صفر - شالکه ۲

بایر لورکوزن در نخستین دیدار روز یکشنبه (6 اسفند) شکستی تلخ در خانه خود را تجربه کرد. سرخ‌پوش‌های لورکوزن با نتیجه ۲ بر صفر از مهمان خود، شالکه شکست خوردند و در جدول رده‌بندی چند رتبه تنزل کردند. شالکه در این مصاف انسجام دفاعی خوبی از خود نشان داد و در خط حمله نیز کارآ عمل کرد. بورگزتالر و بن‌طالب گل‌های شالکه را در دقایق ۱۱ و ۸۹ به ثمر رساندند.

  • آر. بی. لایزپیگ یک - اف ث کلن ۲

اف ث کلن از برندگان بزرگ پیکارهای هفته ۲۴ بوندس‌لیگا بود. این تیم در مصاف با میزبان قدرتمند خود، لایپزیگ ۲ بر یک پیروز شد و با سه امتیاز به خانه بازگشت. لایپزیگ نیمه نخست را با توجه به برتری‌اش در میدان یک بر صفر به سود خود به پایان برد. اف ث کلن در نیمه دوم ورق را برگرداند و پس از گل تساوی در دقیقه ۷۰ توانست با گل لئوناردو بیتنکورت به پیروزی دست یابد.

  • بوروسيا دورتموند يك - آگسبورگ يك

رقابت‌‌های هفته ۲۴ بوندس‌لیگا این بار به‌طور استثتنا شامگاه دوشنبه (7 اسفند) با انجام دیدار بوروسیا دورتموند مقابل آگسبورگ خاتمه يافت. ديداري كه به تساوي يك بر يك دو تيم انجاميد.

 

کد خبر 399469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha