همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی البرز با اشاره به تردد حدود ۱۳ میلیون خودرو از ۲۴ اسفند تا چهارم فروردین در راه‎های استان گفت: در این مدت آمار تصادفات منجر به فوت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد کاهش یافته است.

تصادف

به گزارش ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان گفت: این کاهش مربوط به تصادف‌های منجر به فوت در راه‌های برون شهری و درون شهری استان البرز بوده که از 24 اسفند ماه سال گذشته محاسبه شده است.

وی اضافه کرد: دراین مدت تردد در جاده کرج -چالوس نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد داشته که نشان از افزایش و تمایل سفر به شمال کشور در این محور دارد.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: همچنین دراین مدت آمار متوفیان و مجروحان ناشی ازحوادث رانندگی در استان البرز به ترتیب 33 و 35 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: درطرح نوروزی امسال درحوزه درون شهری بیش از 80 تیم خودرویی ، 16 دستگاه موتورسیکلت و بیش از 116پاس پیاده روزانه در معابر شهری خدمات رسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح نوروزی 24 ایستگاه ثابت، 2 دستگاه کانکس و 2 چادر برپا شده که مسافران درصورت نیاز می‌توانند به آن ایستگاه‌ها مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص تمهیدات حوزه پلیس راه استان البرز درطرح نوروزی گفت: در اجرای این طرح 110 تیم پلیس دررده های مختلف خودرویی، موتوری و پاس پیاده مسئولیت روان سازی ترافیک و کنترل ترافیکی درراه های این استان را برعهده دارند.

وی افزود: همچنین 5 دستگاه موتورسیکلت، 5 تیم نامحسوس، 7 تیم کنترل عملیات ترافیکی پلیس راه و سایر نیروهای کمکی انتظامی دراجرای این طرح فعالت می‌کنند.

سردار محمدیان افزود: با توجه به اینکه استان البرز شاهراه ارتباطی 14 استان کشور و 18درصد بارترافیکی دراین استان است تدابیر ویژه ای برای سفرایمن مسافران درنظرگرفته شده است.

کد خبر 401385

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha