همشهری آنلاین: رئیس قوه قضائیه گفت: همه دستگاه‌های نظام باید در مبارزه با قاچاق کالا پای کار باشند و قوه قضائیه هم وظیفه خود را انجام می‌دهد.

آملی لاریجانی

به گزارش ایسنا، آیت‌الله آملی لاریجانی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا اظهار کرد: همه دستگاه‌های نظام باید پای کار باشند مخصوصاً در مبارزه با قاچاق کالایی که از خارج از کشور وارد می‌شود و قوه قضائیه هم وظیفه خود را انجام می‌دهد.

وی افزود:‌ از همین جا از دادستان کل و رییس سازمان بازرسی می‌خواهم که به مسأله گمرکات ورود پیدا کنند. قوه قضائیه با کمک نهادهای امنیتی و نیروی انتظامی باید این مسأله را پیگیری کنند که آیا واقعاً از گمرکات کشور اینچنین قاچاق‌های عمده‌ای صورت می‌گیرد؟ اگر هست باید برخورد جدی و قاطع از ناحیه قوه صورت گیرد و همین‌طور نیروهای امنیتی در این قضیه پای کار باشند.

آملی لاریجانی با اشاره به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی گفت: متأسفانه نهادهای بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر که دایماً صدایشان همه جا بلند است، اینجا ساکت هستند و از همه بدتر چراغ ‌سبزهایی است که آمریکایی‌ها در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی نشان دادند.

وی افزود: از همه دردناکتر سخنان منافقانه بن سلمان در مورد شناسایی رژیم صهیونیستی هست و به وجهی این خیانت بزرگی به مسلمان‌ها بود و همین‌ها رژیم صهیونیستی را تشجیع می‌کنند و متأسفانه امروز این وضعیت در میان ملل مسلمان واقع شده است. امروز روزی است که باید همه مسلمان‌ها هم‌پیمان شوند.

کد خبر 402352

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha