همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان در واکنش به پیام‎های رهبر معظم انقلاب که بعد از دیدار تیم ملی فوتبال مقابل اسپانیا و پرتغال ابلاغ شد، پیامی صادر کرد.

سلطانی فر

به گزارش مهر، در پیام مسعود سلطانی‌فر آمده است:

جامعه بزرگ ورزش و جوان، جام جهانی را با خاطره خود باوری، غیرت، حمایت وصف ناپذیر مردم و تلاش بزرگ بهترین جوانان این کشور در مسابقاتی به یادماندنی به پایان رساند؛ پایانی که البته سرآغاز رویشی جدید برای موفقیت‌های آینده ورزش ایران عزیز است.

نگاه بلند و امیدبخش حضرتعالی به حضور ارزشمند و فرهنگی تیم ملی فوتبال ایران در عرصه معتبر و مهم جام جهانی با پیام‌های ارزشمندتان مانند همیشه موجب قوت قلب و دوچندان شدن انگیزه جوانان کشور برای حضوری مقتدرانه در جمع بهترین‌های فوتبال جهان شد.

اینجانب به عنوان خادم خانواده بزرگ ورزش و جوانان، مراتب قدردانی و تشکر وافر خود را به نمایندگی از اعضای تیم ملی، کادر فنی و مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران ورزش کشور نسبت به پیام‌های خاطره انگیز، موثر، امیدبخش و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب تقدیم می دارم.

امیدواریم از دعای خیر و رهنمودهای دلسوزانه حضرتعالی در موفقیت و بالندگی ورزش کشور و پرورش فرزندان ایران اسلامی ، عزیز و سربلند بیش از پیش بهره‌مند باشیم.

کد خبر 409091

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha