همشهری آنلاین: دکتر محسن اسماعیلی عضو مجلس خبرگان رهبری و از شاگردان آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی، در پی درگذشت آیت‌الله مرتضی تهرانی، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش همشهري آنلاين، دكتر محسن اسماعيلي در اين پيام تسليت آورده است: «ارتحال فقيه عارف و حكيم وارسته حضرت آيت‌الله حاج شيخ مرتضي تهراني موجب تاثر و افسوس فراوان شد. بي‌ترديد فقدان وجود شريف آن سالك واصل كه برادر بزرگ و بزرگوار شيخنا الاستاد اعلي الله مقامها بود، زيان بزرگي براي جامعه ديني ما به شمار رفته و جز به فضل و قدرت بي‌انتهاي الهي جبران نخواهد شد. اينجانب با دلي اندوهبار اين مصيبت را به همه شاگردان و ارادتمندان آن استاد برجسته و به فرزندان گرامي و بيت معظم ايشان تسليت عرض مي‌كنم و اميدوارم همنشين اوليا و ميهمان احسان خاص حضرت ثامن الحجج عليه‌السلام باشند كه عمري را در خدمت عاشقانه و ارادت خالصانه به آن امام همام گذراند و سرانجام نيز از جوار مرقد نوراني او به دعوت حق لبيك گفت؛ طُوبى‌ لَهُمْ وَ حُسْنُ مَآبٍ»  

عضو مجلس خبرگان رهبري در صفحه شخصي خود در اينستاگرام با انتشار اين پيام آورده است: «ان شاء الله بتوانم به زودي بخشي از ناگفته‌هاي ايشان (آيت‌الله مرتضي تهراني)، خصوصا از ديدار آخر را منتشر سازم».

کد خبر 411378

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha