شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا تهران گفت: کیفیت هوا تهران شنبه ۲۱ مهرماه در بیشتر مناطق سالم خواهد بود.

حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که کیفیت هوا تهران در حال حاضر با میانگین ۶۲ در شرایط سالم قرار دارد، اظهار کرد: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوا بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (21 مهرماه) در شرایط سالم است اما وزش باد در برخی ساعات، افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

شهبازي با اشاره به شرایط جوی تهران گفت: بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز (۲۱ مهرماه) برای برخی ساعات وزش باد با بزرگی بالاتر از 5 متر بر ثانیه با جهات متغیر (متغیر بین جنوب غربی تا جنوب شرقی) و بارش پراکنده باران انتظار می‌رود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا تهران تاکید کرد: با تداوم این شرایط جوی يك‌شنبه 22 مهرماه برای برخی ساعات آغازین روز بارش باران و وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه پیش‌بینی می‌شود. بر این اساس احتمال می‌رود در برخی ساعات، طی روز یکشنبه بر غلظت ذرات معلق به طور موقت افزوده شود.

به گفته شهبازی، تا روز آینده دما تهران روند کاهشی خواهد داشت.

کد خبر 419048

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha