همشهری آنلاین: پانزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان که به میزبانی استان سمنان و در سرای ورزشکاران شهرستان شاهرود برگزار شد، با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

دارت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در این مسابقات و در مجموع رقابت‌های انفرادی و دوبل تیم سمنان با ۱۱۷ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، تهران با ۹۰ امتیاز دوم شد و اصفهان با ۷۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در بخش انفرادی "عسل عوض‌زاده"، عضو تیم ملی جوانان دارت ایران از سمنان با اقتدار به عنوان قهرمانی دست یافت، منا فرهنگ از تهران دوم شد و زینب ذوالفقاری از اصفهان و مهتاب صادقی از کهگیلویه و بویر احمد در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در بخش دوبل تیم دونفره استان سمنان متشکل از عسل و مهشاد عوض‌زاده، دو عضو تیم ملی جوانان دارت ایران به عنوان قهرمانی رسید، تیم دونفره تهران متشکل از مژگان رحمانی و منا فرهنگ دوم شد و تیم اصفهان متشکل از دو ملی‌پوش جوان خود، فاطمه صفی و فاطمه کریمی و تیم خراسان رضوی متشکل از نجمه سادات ابراهیمی و راحله کریمی در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در خلال مراسم اختتامیه "عسل عوض‌زاده"، قهرمان انفرادی و دوبل این مسابقات در اقدامی شایسته و قهرمانانه دو مدال طلای خود را به استادش در تیم ملی جوانان، حمیدرضا مومنی تقدیم کرد.

در پایان این رقابت‌ها از تیم دوبل شهرستان شاهرود متشکل از مریم یوسفی ومعصومه لشگری به عنوان پدیده این مسابقات تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 426230

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha