گروه اجتماعی: کار طراحی رشته‌های دانشکده علوم و فناوری ثبت، در مرکز آموزش و پژوهش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به پایان رسیده و بعد از تصویب آنها در آینده نزدیک این دانشکده راه اندازی می‌شود.

در راستای اهداف عالیه توسعه قضائی و تحقق ثبت نوین متناسب با تکنولوژی و فناوری روز، مرکز آموزش و پژوهش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال‌جاری برنامه‌های مختلفی‌در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی در ستاد و سایر واحدهای ثبتی استانی برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

محمد مبینی، مشاور معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و سرپرست مرکز آموزش و پژوهش سازمان ثبت اسناد و املاک کشورضمن اعلام این مطلب گفت: با اتمام کار طراحی رشته‌های دانشکده علوم و فناوری ثبت در این مرکز، راه اندازی این دانشکده در آینده نزدیک بعد از تأیید رشته‌های آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی پیشرفته کاداستر با همکاری استادان دانشگاه ملبورن استرالیا و آموزش و به‌کارگیری سامانه اطلاعاتی کاداستر به کارکنان در واحدهای ثبتی گفت: در سال 1386 اجرای طرح تهیه نظام جامع آموزش کارکنان سازمان، برگزاری 48 دوره آموزشی زبان انگلیسی عمومی برای پرسنل سازمان، برگزاری دوره مهارت‌های هفتگانه ICDL برای حدود 250 نفر و 26 دوره تخصصی ثبت از جمله فعالیت‌های این مرکز بود.

سرپرست مرکز آموزش و پژوهش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از توسعه سایت اطلاع رسانی و پرتال این مرکز، انجام فاز اول طرح توسعه و پیاده‌سازی‌ آموزش الکترونیکی در سازمان و معرفی حدود 400 نفر از پرسنل ستاد برای گذراندن دوره‌های آموزشی عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به‌عنوان دیگر فعالیت‌های سال‌جاری این مرکز نام برد و افزود: برگزاری سمینارهای آموزشی جهت مدیران و کارشناسان ستادی و اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی از جمله فعالیت‌های دیگر مرکز آموزش و پژوهش در سال 86 بود.

کد خبر 42668

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز