همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران اعلام کرد: در آذرماه سال جاری، بیش از ۱۲۳ هزار عملیات و مأموریت انضباط شهری با همکاری شهرداری‌های مناطق و نواحی پایتخت انجام شده‌است. 

شهرداري

سید امیر فتاحیان در گفت‌و گو با شهرنوشت، با اشاره به عملیات شرکت شهربان در آذرماه سال جاری اظهار کرد: در مدت مذکور با همکاری شهربان و شهرداری‌های مناطق و نواحی، تعداد ۱۲۳ هزار و ۲۱۹ عملیات و مأموریت انضباط شهری در نواحی پایتخت انجام شده است.

او افزود: نکته قابل توجه در این خصوص آن است که برای چندمین ماه پیاپی، با سیاستگذاری شهربان و با حمایت شهرداری‌های مناطق و نواحی و نیز همراهی شهروندان، ماموریت‌های انضباط شهری در سه حوزه شهربان، حریم‌بان و معبربان بدون تنش و حاشیه انجام می‌شود. 

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: مأموریت‌های انضباط شهری در قالب‌های پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز، نظارت، صیانت، رفع سدمعبر و رفع تخلف توسط مأموران انضباط شهری (شهربانان، حریم‌بانان و معبربانان) انجام می‌شود. از تعداد ۱۲۳ هزار و ۲۱۹ ماموریت، ۷۹ هزار و ۱۱۰ مورد مربوط به پیشگیری و یا رفع تخلف در حوزه ساخت‌وساز شهری، ۳۵ هزار و ۹۸۲ مورد مربوط به رفع سد معبر و تسهیل رفت‌وآمد شهروندان و ۸ هزار و ۱۲۷ مأموریت هم مربوط به رفع تخلف و صیانت از حریم تهران است.

کد خبر 427025

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha