سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

کمبود ناوگان حمل‌ونقل عمومی و نبود دسترسی مناسب ساکنان محله دریاچه به سایر نقاط شهر از دغدغه‌های برج‌نشینان اطراف دریاچه است.

منطقه 22

«رضا موفقی» از ساکنان برج آرتمیس در این‌باره می‌گوید: «از وقتی که ساکن این محله شده‌ام برای تهیه مایحتاج زندگی باید ساعت‌ها منتظر اتوبوس بمانیم یا از خودروهای گذری استفاده کنیم. جمعیت محله دریاچه با توجه به ساخت‌وسازها هر روز بیشتر می‌شود اما خبری از افزایش حمل‌ونقل عمومی نیست. «صالح غلامی شیخ جان» عضو شورایاری محله دریاچه می‌گوید: «کمبود ناوگان حمل‌ونقل عمومی باعث به‌وجود آمدن مشکلاتی در رفت‌وآمد خانواده‌ها به محله دریاچه شده است.

چون فقط یک خط اتوبوس مترو صادقیه‌ ـ دریاچه از این محله می‌گذرد که آن هم مسیرش طولانی است و در خیابان‌های زیادی مسافرگیری می‌کند و به همین دلیل شهروندان رغبتی به استفاده از آن ندارند.» او در ادامه می‌افزاید: «بر خلاف تصور شهروندان، بسیاری از ساکنان این برج‌ها مستأجر بوده و امکان استفاده از آژانس را ندارند. بنابراین وجود خط تاکسی یکی از نیازهای مهم ساکنان این محله است. بارها این مسئله در جلسات حضوری با شهرداری و مسئولان شهری مطرح شده، حتی به‌صورت کتبی این مشکل را اعلام کرده‌ایم اما این وضع تغییری نکرده است.» این در حالی است که «مریم نخعی‌پور» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه می‌گوید:

«محله دریاچه ۲ خط اتوبوس به مترو صادقیه و مترو چیتگر دارد. در حال بازنگری تمامی خطوط اتوبوسرانی در منطقه هستیم و در صورت نیاز برای راه‌اندازی خطوط تاکسی اقدام می‌شود یا حداقل در فصل تابستان به دلیل استقبال زیاد شهروندان خط تاکسی ون برای دریاچه راه‌اندازی شود.»

کد خبر 427182

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha