چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۲:۲۱
۰ نفر

گروه علمی فرهنگی: آدوبی سیستمز نگارش هشتم نرم‌افزار مشهور آکروبات(Acrobat) را در ماه نوامبر به بازار می‌دهد.

به گزارش نیوزفکتور، نگارش جدید نرم‌افزار پرکاربر آکروبات (ویژه کار با فایل‌های رایانه‌ای با فرمت.pdf) به چند کاربر اجازه می‌دهد به صورت مشترک یک فایل پی‌دی‌اف را ایجاد و ویرایش کنند.

 این نرم‌افزار علاوه بر فایل‌های پی‌دی‌اف، قابلیت کارکردن با انواع مختلف فایل‌های رایانه‌ای از جمله فایل‌های ایجاد شده با نرم‌افزار واژه‌پرداز ورد و همچنین انواع فایل‌های عکس‌های دیجیتالی را نیز دارد.

علاوه بر نرم‌افزار آکروبات، شرکت آدوبی در ماه نوامبر محصول دیگری را نیز با نام آکروبات کانکت (AcrobatConnect) عرضه خواهد کرد که تا پانزده کاربر در نقاط مختلف می‌توانند از آن برای ایجاد کنفرانس اینترنتی و ارتباط صوتی تصویری همزمان با یکدیگر استفاده کنند.

نگارش هشتم نرم‌افزار آکروبات و همچنین نرم‌افزار جدید آکروبات کانکت با یکدیگر مرتبط بوده و کاربران آکروبات می‌توانند تنها با یک کلیک، نرم‌افزار آکروبات کانکت را فعال کرده و از آن استفاده کنند.

آدوبی سیستمز به عنوان ابداع‌کننده فایلهای اسناد رایانه با فرمت پی‌دی‌اف هم‌اکنون با نرم‌افزارهای قدرتمندی نظیر فوتوشاپ و آکروبات بخش بزرگی از بازار نرم‌افزارهای گرافیکی را در اختیار خود گرفته است.

آدوب در ماه نوامبر نسخه استاندارد نگارش هشتم نرم‌افزار آکروبات را با قیمت  ۲۹۹دلار و نسخه حرفه‌ای آن را با قیمت ۴۴۹دلار عرضه خواهد کرد.

کد خبر 4495

پر بیننده‌ترین اخبار گزارش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز