مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شهربان شهرداری تهران از انجام ۱۰۴ هزار عملیات و مأموریت تخصصی در حوزه شهر، حریم و معبر با همکاری شهرداری‌های مناطق و نواحی پایتخت در مردادماه ۹۸ خبر داد.

شهربان

سید امیر فتاحیان در گفت و گو با شهرنوشت با اشاره به مأموریت‌های شهربان در مردادماه امسال اظهار کرد: در مرداد ۹۸، با همکاری شهربان و شهرداری‌های مناطق و نواحی،  ۱۰۴ هزار و ۴۸۹ عملیات و مأموریت تخصصی در نواحی ۱۲۲ گانه پایتخت انجام شده است.

فتاحیان افزود: از تعداد ۱۰۴ هزار و ۴۸۹ ماموریت، ۶۶ هزار و ۹۰۱ مورد مربوط به مأموریت‌های تخصصی حوزه ساخت و ساز شهری، ۸ هزار و ۳۷۴ مأموریت مربوط به رفع تخلف و صیانت از حریم تهران و ۲۹ هزار و ۲۱۴ مورد مربوط به رفع سدمعبر و تسهیل رفت و آمد شهروندان است.

گفتنی است مأموریت‌های شهربان در قالب‌ فعالیت‌های تخصصی در حوزه شهری همچون نظارت بر ساخت و ساز، پیشگیری و رفع تخلفات ساخت و ساز، صیانت از شهر و حریم و حفاظت از معابر عمومی توسط شهربانان، حریم‌بانان و معبربانان انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه‌های ساخت و ساز در شهر تهران، تخلف در حریم پایتخت و تخلف در معابر عمومی، مراتب را به سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران اعلام کنند.  

کد خبر 452823

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha