شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
۰ نفر

برای حفظ میراث باارزش تاریخی و هویتی کشورمان و همچنین معرفی آن به نسل جدید، «کتابخانه و موزه ملک»، تورهای گردشگری هدفمند همراه با برپایی کارگاه‌های آموزش «آشنایی با هنرهای سنتی ایرانی» ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌کند.

تورهای گردشگری

در صورت هماهنگی قبلی مدیران مدارس بازدید دانش‌آموزان از موزه رایگان است. «مهدی یساولی» مدیر روابط‌عمومی، کتابخانه و موزه ملک، با اعلام این خبر درباره جزئیات بیشتر اجرای تورهای گردشگری می‌گوید: «تورهای گردشگری برای معرفی هنرهای اصیل ایران زمین به دانش‌آموزان تدارک دیده شده که پشت هرکدام از آثار هنری موجود در موزه، قصه و داستانی زیبا نهفته است.

در این گردش مفرح، در زمان بازدید از هر سالن برای دانش‌آموزان یک کارگاه آموزشی آشنایی با شیوه ساخت و آماده‌سازی اثر موجود تدارک دیده شده است. در واقع با این کار علاوه بر معرفی هنرهای اصیل ایرانی، پیش‌زمینه‌های کارآفرینی برای دانش‌آموزان فراهم می‌شود.» به گفته مدیر روابط‌عمومی این مجموعه، کارگاه آموزشی ساخت سکه، تذهیب و نگارگری، چاپ نیلولئوم، ساخت بازوبند، مهرسازی، طراحی سکه‌های مناسبتی به شیوه کلاژ و... از برنامه‌های موزه برای بازدیدکنندگان است. همچنین مدیران مدارس می‌توانند برای هماهنگی حضور دانش‌آموزان با شماره ۶۶۷۵۱۲۹۱ تماس بگیرند.

کد خبر 456307

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha