مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۶:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: متروی تهران با کاهش فاصله حرکت قطارهای مترو در روز‌های 5 شنبه بهره‌برداری از آن را 8 تا 10 درصد افزایش داد.

شرکت بهره ‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) اعلام کرد: این شرکت، روزهای پنجشنبه در خط یک از ساعت شش تا 9:30 صبح و همچنین از ساعت 15:5 تا 16:55 فاصله زمانی حرکت قطارها از ایستگاه میرداماد تا ایستگاه شهرری و بالعکس از شش دقیقه به پنج دقیقه و از ایستگاه شهرری تا ایستگاه حرم مطهر و بالعکس نیز فاصله زمانی حرکت قطارها از 12 دقیقه به 10 دقیقه کاهش پیدا کرده است که این به معنای افزایش ظرفیت جابجایی مسافران در این خط به میزان 8 درصد است.

همچنین روزهای پنجشنبه در خط دو از ساعت شش تا 8:35 و همچنین ساعت 14 تا 19:40 از ایستگاه صادقیه تا ایستگاه دانشگاه علم و صنعت و بالعکس، فاصله حرکت قطارها از شش دقیقه به پنج دقیقه و از ساعت 19:40 تا 20:20 از 10 دقیقه به هفت دقیقه کاهش یافته است و این نیز معادل 10 درصد افزایش در ظرفیت جابجایی مسافر در خط دو است.

شرکت بهره‌ برداری متروی تهران یاد آور شده است: برای سهولت در رفت وآمد شهروندان به بهشت زهرا (س) در روز پنجشنبه آخر سال به مانند سال‌های قبل تمهیدات ویژه ‌ای در نظر گرفته است.

کد خبر 45656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز