جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۳
۰ نفر

مسابقه عکس «مثبت ۶۵» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و فرهنگسرای امید و اداره سلامت و معاونت اجتماعی شهرداری منطقه برگزار می‌شود.

مسابقه عکاسی

«مرضیه خسروی بروجنی» دراین‌باره گفت: «این مسابقه بزرگ عکاسی که محدودیت سنی ندارد به‌صورت عکاسی موبایلی و با شعار «تهران، شهر دوستدار سالمند» با هدف ارج نهادن به جایگاه سالمندان و ارزشگذاری و توجه بیشتر همشهریان در ۶ بخش برگزار می‌شود.» 

مدیر اداره فرهنگی و هنری منطقه۱۳ افزود: «مسابقه عکس «مثبت ۶۵» با هدف اهمیت حضور سالمندان در جامعه و ایفای نقش اجتماعی، توجه به ضرورت سلامت و نشاط سالمندان، همچنین نگاهی تازه به پدیده سالمندی از دریچه توانایی، فرهنگسازی و شناساندن دوره سالمندی و تکریم منزلت اجتماعی سالمندان، تغییر نگرش جامعه نسبت به مسائل مهم اجتماعی چون سالمندی و تأکید بر نقش محوری سالمندان در خانواده و اجتماع در ۶ بخش برگزار می‌شود.»

او ادامه داد: «سالمند و معنویت، سالمند؛ تحرک و نشاط اجتماعی، سالمند و شهرنشینی، سالمند و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی و سالمند و تکنولوژی اجرا می‌شود.» خسروی بروجنی گفت: «این مسابقه یک بخش ویژه برای شرکت‌کنندگان بالای ۶۵ سال صاحب کارت منزلت، دارد. در این بخش سالمندان می‌توانند به دو صورت سلفی و مستقیم از سوژه عکاسی و در این مسابقه شرکت کنند. برای شرکت در مسابقه عکس «مثبت ۶۵» محدودیت سنی وجود ندارد. هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۵ عکس در هر بخش با فرمت JPEG و با حجم کمتر از ۳ مگابایت بارگذاری کند.»

او ادامه داد: «شرکت‌کنندگان باید نام استان، شهر، منطقه و همچنین نام یا شهرت سوژه عکاسی شده را در هنگام بارگذاری اثر ذکر کنند. ارسال عکس توسط شرکت‌کنندگان به‌منزله اعلام مالکیت عکس است. در صورت اثبات عدم صحت این موضوع، شرکت‌کننده موردنظر از مراحل مسابقه حذف‌ می‌شود.»

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از ۹مهر تا ۳۰ آذر آثار خود را به نشانی اینترنتی https://form.farhangsara.ir/Akasi-۱۳ ارسال کنند. نمایشگاه آثار برگزیده و مراسم اهدای جوایز این مسابقه ۱۵ دی برگزار می‌شود. دبیرخانه این جشنواره نیز در میدان امام حسین(ع) ، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام، فرهنگسرای امید قرار دارد و ۳۳۳۰۲۵۸۹ شماره تماس این مرکز است.

کد خبر 457237

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha