دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۱:۴۴
۰ نفر

حسین قدیانی: این حقیر کمترین اگرچه برای نامزدی در انتخابات مجلس هشتم ثبت‌نام نکرده و قبلا هم اعلام کرده بودم که دیگر پست دولتی نمی‌گیرم.

منتهای مراتب در این برهه حساس کنونی که شرایط ویژه‌ای بر کشور و بلکه کل منطقه حاکم است، جمعی از دوستان در جلسه‌ای که در پشت بام منزل یکی از بزرگان تشکیل شد، بر من تکلیف کردند که با شروع تبلیغات انتخاباتی خود ضمن دمیدن در تنور انتخابات، زمینه حضور پرشورتر مردم در صحنه را فراهم نمایم و بنده چون از همان طفولیت آدمی نبوده‌ام که بخواهم از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنم، توصیه بزرگان را امتثال امر کردم.

سوابق مبارزاتی

مبارزه با دخانیات، مبارزه با نشانه‌های تبرج، مبارزه تن به تن با شعبان جعفری در جریان کودتای 28 مرداد، 8 راند مبارزه نفس‌گیر با مایک تایسون، مبارزه با جانوران موذی و عضویت در ستاد  شماره 13 مبارزه با دوپینگ!

سوابق علمی

اخذ مدرک دکترای افتخاری در رشته آبیاری گیاهان دریایی، اخذ لقب پروفسور از معلم علوم سال سوم دبستان، اخذ فوق‌لیسانس در رشته نانوتکنولوژی از مغازه نان فانتزی محل و اخذ مدرک موج‌سواری از دانشگاه هاوایی!

سوابق اجرایی

مسئولیت اجرای کنسرت گروه آرین در ایستگاه چهار درکه، نامزدی در اغلب انتخابات‌های اخیر، اجرای تئاتر در دهه فجر به سرپرستی معلم علوم سال سوم دبستان و اجرای بهترین شیرین‌کاری در مسابقه محله!

اهداف و برنامه‌ها

فروختن گوجه‌فرنگی به قیمت یکسان در تمامی مغازه‌های محل، برگرداندن مغزهای فراری به داخل کشور از طریق مونوریل، اعطای وام ازدواج، ترمیم لایه ازن به همت متخصصان داخلی، برگرداندن کلمنته، برگزاری جلسات مجلس در استان‌های محروم و اعطای سهمیه بنزین 99 ساله!

تذکرضروری

کد انتخاباتی حقیر 21 ق 339 ایران 44 و شماره همراه اینجانب 0912 آخرش 7832 می‌باشد.

بدیهی است عدم‌راه‌یافتن حقیر به بهارستان ناشی از علت ترافیک آخر سال و نبود خطوط مونوریل می‌باشد.

کد خبر 46139

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز