همشهری‌آنلاین: استاندار خراسان رضوی به شکرانه حضور رهبر فرزانه انقلاب در نخستین روز سال نو در مشهد و سخنرانی معظم‌له در جوار بارگاه منور امام رضا(ع) پیامی منتشر کرد.

به گزارش ایرنا، محمدجواد محمدی‌زاده در این پیام گفت: مشهد در طلیعه هر سال از بهار طراوت می‌گیرد و در میزبانی قدوم میهمانی گرانسنگ رایحه خوش انتظار و عطر دلنشین ولایت را با همه وجود احساس می‌کند.

استاندار خراسان رضوی، حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در نخستین روز سال نو در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) را فرصت مغتنمی دانست تا زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی جرعه‌نوش کلام دلنشین ولی امر مسلمین جهان و خوشه‌چین رهنمودهای ارزنده و رهگشای معظم‌له باشند.

این لحظات ناب که تمامی دقایق آن ترجمان واژه‌های اتحاد، انسجام، وفاق و همدلی است فرصتی ارزشمند برای تجدید عهد دوباره دوستداران انقلاب اسلامی و عاشقان ولایت با خلف صالح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قافله‌سالار کاروانی است که در اوج درخشش علمی در حال فتح قله‌های مرتفع دانش بشری و در کمال شجاعت و سربلندی شاخصترین الگوی آزاداندیشان جهان می‌باشد.

استاندار خراسان رضوی افزود: با تبریک حلول سال نو به مردم شریف و عرض خیر مقدم پیشاپیش به رهبر معظم انقلاب اسلامی، از تمامی قشرهای مردم ولایتمدار استان خراسان رضوی و زائران عزیز حرم منور علی‌بن موسی‌الرضا(ع) دعوت به عمل می‌آورد تا در مراسم معنوی دیدار با سکاندار انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که ساعت ‪ ۱۵:۳۰‬روز پنجشنبه یکم فروردین ماه ‪ ۱۳۸۷‬در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود، شرکت فرمایند.

کد خبر 46859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز