پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۶:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرد شماره دو القاعده در تازه‌ترین نوار صوتی خود از انتقال عناصر القاعده به اسراییل پس از خروج نیروهای آمریکایی از عراق خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی العربیه، ایمن الظواهری مرد شماره دو القاعده تاکید کرد هدف ما بعد از آمریکا اسرائیل است.

الظواهری در این نوار صوتی خود که به مدت یک و نیم ساعت بود به بیش از 100 سوال که از سوی مردم عامه پرسیده شده بود پاسخ داد.

الظواهری در پاسخ به سوالی در زمینه‌ هدف قرار گرفته شدن مردم بی‌گناه از سوی عناصر القاعده در راس آن انفجار مقر سازمان ملل در الجزایر که در دسامبر گذشته انجام گرفت و منجر به کشته شدن 41 تن که اکثریت آنها کارمندان سازمان ملل بودند گفت: تمامی کسانی که در انفجار الجزایر کشته شدند مردم بی‌گناه نبودند بلکه این افراد از جمله افراد صلیبی و کافر بودند که در چارچوب نیروهای دولتی در این مکان مستقر شده بودند و این مقر به نام سازمان ملل از این افراد حمایت و دفاع می‌کرد.

وی افزود: افراد بی‌گناهی که در این انفجار کشته شدند به صورت عمدی نبوده است بلکه به صورت اشتباهی هدف قرار داده شدند و این موضوع به خاطر آن بود که نیروهای دشمن میان شهروندان عادی و بی‌گناه مقر خود را مستقر کرده بودند و در واقع از افراد غیر نظامی به صورت سپر انسانی استفاده می‌کردند.

الظواهری با اشاره به سازمان ملل گفت: این سازمان دشمن اسلام و مسلمانان است زیرا این سازمان عامل اصلی تاسیس اسراییل می‌باشد و همین سازمان بود که شکل قانونی به دولت اسراییل داد و زمینه‌ی به اشغال در آمدن سرزمین‌های مسلمانان از سوی اسراییل را فراهم ساخت.

وی تاکید کرد: سازمان ملل از تمامی صلیبی‌ها در افغانستان حمایت می‌کند و معتقد است که چچن یک منطقه‌ی وابسته به روسیه است اما همزمان از مستقل شدن تیمور شرقی از اندونزی حمایت می‌کند.

مرد شماره دو القاعده هم چنین با اشاره به اخبار ضد و نقیض درباره‌ی اسامه بن لادن رهبر القاعده گفت: بن لادن در سلامتی کامل به سر می‌برد.

این نوار صوتی که توسط شرکت انتل سینتر آمریکا که مسئول تحت مراقبت قرار دادن سایت‌های اینترنتی اسلام‌گرایان است منتشر شد از سوی اکثر شبکه‌های تلویزیونی پخش شد.

کد خبر 47551

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز