شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۲۰:۵۶
۰ نفر

قضات دادگاه مک کلین کاونتی در اوکلاهامای آمریکا، جوان جنایتکاری را که بعد از قتل دختر ۱۰ ساله همسایه، وی را خورده بود به مرگ با تزریق ماده سمی و یا صندلی الکتریکی محکوم کردند.

به گزارش آسوشیتدپرس، این جوان جنایتکار در جریان تحقیقات مدعی شده بود که وسوسه این جنایت از مدت‌ها قبل ذهنش را تسخیر کرده بود و او برای رهایی از این وسوسه جنایت را رقم زده است.

پنجشنبه گذشته قضات دادگاه مک کلین کاونتی در اوکلاهامای آمریکا، به یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های جنایی سال‌های اخیر در این منطقه پرداختند.

در این پرونده وحشتناک و باور نکردنی صاحب ۲۸ ساله یک فروشگاه مواد غذایی به نام کوین رای آندرود، به اتهام قتل دختربچه ۱۰ ساله همسایه، به نام رزبولین در ۱۲ آوریل ۲۰۰۶ مورد محاکمه قرار گرفت.

در جریان این ماجرای جنایی، مرد جوان دختر خردسال را به آپارتمان خود کشاند و پس از آنکه وی را به قتل رساند دست به آدمخواری زد.

وقتی روز حادثه پدر کودک خردسال متوجه ناپدید شدن مرموز دخترش شد، ماجرا را به پلیس گزارش کرد و کارآگاهان پلیس در بررسی‌های خود سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد کودک ۱۰ ساله لحظاتی قبل از ناپدید شدن به آپارتمان همسایه طبقه پایین   به نام کوین آندرود رفته است.

به این ترتیب ماموران به خانه وی رفتند و در آن هنگام که با قطعاتی از جسد دختر خردسال روبه‌رو شدند، راز این جنایت فاش شد.

درخواست اشد مجازات

در جریان محاکمه این مرد جوان، خانواده قربانی جنایت با بیان اینکه قاتل کودکشان تنها برای تجربه تصوری که در ذهنش داشته   دست به این جنایت زده و کودک آنها را به قتل رسانده است از قضات دادگاه خواستند تا برای وی اشد مجازات را در نظر بگیرند.

آنها گفتند که با گذشت ۲ سال از این جنایت هنوز هم نتوانسته‌اند مرگ دختر خردسالشان را باور کنند.

مادر رز در حالی که به شدت گریه می‌کرد خطاب به هیات قضات از آنها خواست که برای صدور رای عادلانه، زمانی را که این مرد دست به جنایت فجیع زده است را در جلوی چشمانشان مجسم کنند و آن وقت رای خود را صادر کنند.

بعد از اظهارات خانواده کودک، هنگامی که قضات دادگاه از مرد آدمخوار خواستند تا از خود دفاع کند، او گفت که دفاعی ندارد اما این جرم را نمی‌پذیرد.

در جریان این محاکمه، جورج ماشبورن – بازپرس پرونده – تصاویری را به قضات نشان داد که از صحنه پیدا شدن جسد گرفته شده بود. او گفت که بررسی این پرونده جنایی یکی از دشوارترین کارهایی بوده است که در مدت کاری خود انجام داده است.

پس از اظهارات این مرد وقتی مرد جنایتکار بار دیگر گفت که اتهامات خود را نمی‌پذیرد، نوار ویدئویی که در آن وی  در جریان بازجویی‌های اولیه با خونسردی جزئیات جنایت را تعریف کرده بود در مقابل چشمان قضات و شرکت‌کنندگان در جلسه دادگاه به نمایش درآمد.

در این نوار مرد جنایتکار اعتراف کرده بود که که دختر خردسال را به بهانه دادن خوراکی  به داخل آپارتمانش کشانده  و سپس او را به شدت کتک زده و مورد آزار قرار داده است.

پس از آن هم در اقدامی جنون آمیز شروع به آدمخواری کرده است.  او همچنین گفت که انگیزه این جنایت از مدت‌ها قبل در ذهنش شکل گرفته بود و او دائما آن را با خود مرورمی کرده تا اینکه سرانجام آن را به اجرا گذاشته است.

او بیمار است

در ادامه این جلسه وکیل متهم مدعی شد که مرد جوان به بیماری روانی شدیدی مبتلا است و برای همین از قضات دادگاه خواست تا او را ببخشند اما قضات دادگاه با بی‌رحمانه و غیرانسانی خواندن رفتار جوان جنایتکار وی را به مرگ با تزریق سم و یا صندلی الکتریکی محکوم کردند و رسیدگی به این پرونده جنجالی پایان یافت.

کد خبر 47802

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز