مصطفی پورمحمدی وزیر کشور گفت: نامگذاری سال جدید به نام سال نوآوری و شکوفایی، نمایانگر این است که کشور در جایگاه مناسبی برای حرکت های جدی تر قرار گرفته و با پشت سر گذاشتن موانع و ناهمواری‌ها در مسیر پیشرفت و توسعه گام نهاده است.

پورمحمدی که به مناسبت آغاز سال جدید در جمع کارکنان وزارت کشور سخن می‌گفت ، با بیان اینکه جامعه‌ای که احساس امنیت نکند و در کوچک‌ترین مشکلات راه حلی نداشته باشد نمی‌توان از آن انتظار پیشرفت و نوآوری داشت، خاطرنشان کرد: نگاه رهبری و دست اندرکاران از آن جهت ارزشمند است که حاوی پیام پیشرفت و نوآوری و موفقیت کشور در پشت سر گذاشتن ضعف‌ها و کاستی هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، پورمحمدی تاکید کرد: اگر با مقام معظم رهبری هم افق شویم، با برآورده ساختن مطالبات ایشان که مطالبات عموم جامعه نیز هست می‌توانیم کشور را در موقعیت ممتازتری قراردهیم.

وی با بیان اینکه سیر تحول در جامعه ما به سوی پیشرفت است و انقلاب چنین ظرفیتی دارد، افزود: در سال ۸۶ به اندازه ۵ سال برنامه سوم در کشور تولید علم شده است.

وزیر کشور با ذکر مثالی در همین رابطه ادامه داد: در طول برنامه سوم ۱۲ هزار مقاله تولید شد در حالی‌که تنها در طول یک سال گذشته  ۹هزار و ۳۰۰ مقاله علمی در کشور تولید شده است.

پورمحمدی گفت: دنیا به موقعیت ایران در جهان پی برده است و پذیرش کشورمان از طرف سازمان کنفرانس اسلامی به‌عنوان کشور پیشرو در جهان اسلام تأییدی بر این نکته است.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال جدید، کشور با موفقیت‌های بیشتری به پیش رود و خدمتگزاران کشور با انسجام و آینده نگری بیشتر، بلوغ مدیریتی، تمدنی و سیاسی کشور را به جهانیان عرضه کنند.

کد خبر 47933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز